Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

stc

Well-known member
Mijn opening zal vele malen slechter zijn dan de jouwe. Vooral over de poll maak ik mij zorgen. Oranje interesseert me eigenlijk geen reet.

Als ik zin heb, dan open ik een nieuw topic met poll over de nieuwe BC die ons naar wereldgoud moet leiden.
 

Eresd?g?

Banned
Bosvelt mag vertrekken bij Twente. Lijkt me serieus goede optie als assistent bij Oranje. Kijken of hij bij bepaalde spelers de juiste snaar weet te raken. Toch iemand die t vroeger met name van zn mentaliteit moest hebben. Kon wel aardig balletje trappen maar ook niet heel bijzonder. Uiteindelijk toch vrij ver geschopt.
 

Janssen

Well-known member
Als verwende wereldsterren als Robben en Sneijder door iemand geprikkeld kunnen worden dan is het wel Paul Bosvelt.
 

Eresd?g?

Banned
Ik doel eerder op de wannabe wereldsterren Depay en Willems bijvoorbeeld. Of een Strootman even duidelijk maken dat hij bij een volgende matige pot vervolgens lekker thuis mag blijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De PSV-ers hebben het juist verkloot. Met een selectie vol met Feyenoorders werden we derde in Brazili?. Met een selectie en staf vol PSV-ers kwalificeerde we ons niet voor het EK in Frankrijk.
 

Marinos

Well-known member
Hoe heeft Seedorf het eigenlijk gedaan tot nu toe in zijn trainerscarriere? Dat is wel een persoonlijkheid.
 

Mario

Well-known member
De combinatie Adrie van Tiggelen en Berry van Aerle is ook een goede combinatie.

Of Edward Linskens, die heeft heel veel internationale ervaring. Bekende naam in Madrid ook ...

Hoe heeft Seedorf het eigenlijk gedaan tot nu toe in zijn trainerscarriere? Dat is wel een persoonlijkheid.

Die is al een keer ontslagen, dat schijnt goed voor je carriere als trainer te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan