WKE

SanMark.

Well-known member
Ik denk ik Google even wat voor bedrijf Brink heeft. Dan is het toch wel weer helemaal mooi dat het een bedrijf is in de ouwe metalen.

Zo hoort het op een kamp.
 

noordooster

Well-known member
Puur en alleen op het interview dat ik zag. Dus misschien zitten mijn vooroordelen mij in de weg. :)

Een groot spreker is Tjeerd zeker niet.
En hij zegt ook nogal vaak : " dat zien we dan wel " waardoor je de indruk krijgt dat zijn optimisme vooral is gebaseerd op hoop en emotie.
Voor maandagavond heeft Boonstra een nieuwe ledenvergadering uitgeschreven. Ik neem aan vooral ook om te kijken hoe ze aan geld kunnen komen. Voor die tijd wil hij inventariseren hoeveel schulden er nou werkelijk zijn .
 

De Groene Scout

Well-known member
Gezellig, vanavond is er opnieuw een ledenvergadering.
Alleen voor leden, de pers moet buiten blijven; dus helaas geen live-blog op RTV Drenthe.
 

Joost

Well-known member
Je zou als verslaggever toch gewoon lid worden van de club om juist dit soort vergaderingen te kunnen bijwonen?
 

bqandy

Well-known member
Het papieren Dagblad van het Noorden meldt dat WKE het seizoen afmaakt en als het kan ook gaat promoveren naar de 2e divisie.
 

noordooster

Well-known member
2 Nieuwe bestuursleden bij WKE : Harm Bakker en Hendrik Wardenburg vormen nu samen met Tjeerd Boonstra het bestuur.
 

bqandy

Well-known member
Dat verhaal in die link dat Willem Brink niet gezegd zou hebben dat hij zich garant stelt voor de lopende kosten klopt niet.
Ik heb het zelf gelezen en het Dagblad van het Noorden en RTV Drenthe hadden het daar ook vandaan. WKE heeft het bericht blijkbaar later aangepast, want nu staat het er niet meer.
Foutje verslaggever WKE? Of iets anders?
 

noordooster

Well-known member
Dat verhaal in die link dat Willem Brink niet gezegd zou hebben dat hij zich garant stelt voor de lopende kosten klopt niet.
Ik heb het zelf gelezen en het Dagblad van het Noorden en RTV Drenthe hadden het daar ook vandaan. WKE heeft het bericht blijkbaar later aangepast, want nu staat het er niet meer.
Foutje verslaggever WKE? Of iets anders?

Niels Dijkhuizen van RTV Drenthe meldde ook dat Brink garant zou staan voor de spelersvergoedingen en de overige vaste lasten voor de rest van het seizoen.
Hij geeft daarbij de WKE-site aan als bron.
Later had RTV Drenthe telefonisch contact met Brink. Hierbij werd die garant stelling niet weersproken.
Ik had het idee dat het optimisme van voorzitter Boonstra voor een belangrijk deel was gebaseerd op toezeggingen van Brink. Wordt vervolgd.......
 

SanMark.

Well-known member
Het leek me ook sterk dat het binnen 5 minuten geregeld zou zijn bij die vergadering. Want als het zo simpel zou zijn was dan was die hele vergadering niet nodig geweest en hadden ze het zo wel kunnen regelen.
 

noordooster

Well-known member
Na Nick de Graaf en Raymond Beukeveld ( beide SVZW ) verlaat ook Robby Holder WKE aan het eind van het seizoen.
Hij gaat bij zijn vriendin wonen in Haarlem en hij zoekt een topklasse club in die regio.
Van eventuele nieuwe spelers bij WKE is nog niets bekend.
 
Bovenaan