Hup Nederland!
SanMark. Well-known member 11 jun 2015 #64 Max zei: Is het straks of morgennacht? Klik om te vergroten... Volgens mij van Donderdag op Vrijdag. Geurts doet niet mee. Miedema daarin tegen is waarschijnlijk wel fit.
Max zei: Is het straks of morgennacht? Klik om te vergroten... Volgens mij van Donderdag op Vrijdag. Geurts doet niet mee. Miedema daarin tegen is waarschijnlijk wel fit.
F Forza AZ Well-known member 11 jun 2015 #65 Komende nacht om 0.00u trappen ze inderdaad af tegen China.
Marinos Well-known member 11 jun 2015 #66 SanMark. zei: Volgens mij van Donderdag op Vrijdag. Geurts doet niet mee. Miedema daarin tegen is waarschijnlijk wel fit. Klik om te vergroten... Ik begreep van de BC dat de dames de afgelopen dagen in de gym getraind hebben. Dat moet goed komen dus met Miedema.
SanMark. zei: Volgens mij van Donderdag op Vrijdag. Geurts doet niet mee. Miedema daarin tegen is waarschijnlijk wel fit. Klik om te vergroten... Ik begreep van de BC dat de dames de afgelopen dagen in de gym getraind hebben. Dat moet goed komen dus met Miedema.
Mr. Wrong New member 11 jun 2015 #67 Goede remedie tegen eventuele slapeloosheid. Dus wie weet zet ik het nog aan.
J Joost Well-known member 11 jun 2015 #69 gevegt zei: Miedema staat gewoon in de basis. Hup Nederland! Klik om te vergroten... Ze had ook alleen hoofdpijn.
gevegt zei: Miedema staat gewoon in de basis. Hup Nederland! Klik om te vergroten... Ze had ook alleen hoofdpijn.
De Groene Scout Well-known member 11 jun 2015 #70 Even getwijfeld, maar ik ga toch naar bed. Hup Holland
Eef de Kip Well-known member 11 jun 2015 #71 Ik heb het niet meer, ben de hele dag al onrustig. Welterusten mannen!
zwammy Well-known member 11 jun 2015 #73 Ga toch eerst even Seinfeld afkijken. Zijn belangrijkere dingen in het leven.
M Maasveld Well-known member 12 jun 2015 #77 Mijn vader kijkt gewoon net zo serieus als bij het mannenvoetbal. Snoeks zit nu overigens wel op zijn niveau.
Mijn vader kijkt gewoon net zo serieus als bij het mannenvoetbal. Snoeks zit nu overigens wel op zijn niveau.
gevegt Well-known member 12 jun 2015 #79 Maasveld zei: Melis zou Blind eruit lopen. Klik om te vergroten... Qua balbehandeling zit ze er ook niet heel ver onder.
Maasveld zei: Melis zou Blind eruit lopen. Klik om te vergroten... Qua balbehandeling zit ze er ook niet heel ver onder.