Mario
Well-known member
Kan me nog herrineren dat ik een paar jaar geleden voor gek werd verklaard toen ik het over vrouwen voetbal had. Tijden veranderen. ;-)
We zullen wel moeten na afgelopen vrijdag ...
Kan me nog herrineren dat ik een paar jaar geleden voor gek werd verklaard toen ik het over vrouwen voetbal had. Tijden veranderen. ;-)
Hoppa, 1-0 zege op Nieuw-Zeeland, dat meer aan Aussie Rules football deed dan aan gewoon voetbal. Maar de dames hielden stand. Canada won na een hele opzichtige pingel in de 92e minuut van China.
Nederland speelt de volgende wedstrijd tegen Canada en bij winst zijn ze al zeker van de volgende ronde, omdat ook de beste nummers drie doorgaan. En dan kan met 6 punten toch niet meer mis...
Zit er nog wat tussen wat de broek doet bollen of valt ook dat tegen?
Heb niet het idee dat het WK leeft in Nederland. Zie nergens met oranje versierde etalages en ook geen mensen gekleed in oranje met klompen op hun hoofd.
Voetbal-Coach, ja met een paar dochters ga je ineens anders tegen vrouwenvoetbal kijken ;-)
Mooie goal van Martens trouwens.
Samenvatting toch maar even gekeken. We hebben gezwijnd. Nieuw Zeeland had recht op een pingel kort voor tijd.
HerkenbaarHahaha inderdaad. Moet mezelf toch een klein beetje de hoop geven dat een van mijn kinderen de voetbal top haalt...