WK Vrouwen 2015 Canada

gevegt

Well-known member
Er staat veel te veel spanning op. Dat is bij elke balaanname te zien.

Die Veenendaal mag morgen ook keepen. Dan wint Guus op zeker!
 

inhethoekje

Active member
Ze hebben nog een paar bereid gevonden om te analyseren.

Ik haakte af toen ze begon over in de bal komen, en te hoog staan in het veld.
Heb niks tegen vrouwenvoetbal, ze doen maar lekker maar ga er aub geen analyses tegenaan gooien, het nivo is nl niet te analyseren zonder in de slappe lach te schieten.
 

gevegt

Well-known member
Ik haakte af toen ze begon over in de bal komen, en te hoog staan in het veld.
Heb niks tegen vrouwenvoetbal, ze doen maar lekker maar ga er aub geen analyses tegenaan gooien, het nivo is nl niet te analyseren zonder in de slappe lach te schieten.

Wat vind je van de doelvrouw?
 

gevegt

Well-known member
Absoluut geen Ajax keeper. Kan niet meevoetballen, paar goede reddingen.
En weer een goede redding.

Die vrouw kan echt goed keepen. Let maar eens op haar voetenwerk, ze staat op haar voorvoeten. Menig Eredivisiekeeper kan daar een voorbeeld aan nemen.
 

Kevah

New member
Op hoge hakken loop je toch ook op je voor voeten?

Ik weet wel dat je op je voor voeten sneller bent en beweeglijker hoor. Wees maar niet bang!
 

inhethoekje

Active member
Leuk dat die meid op haar voorvoeten staat maar ze heeft totaal geen kracht in haar benen, haar uittrappen zijn echt lachwekkend.

Ze zwaait met haar been ipv hoeks met haar been achter de bal te staan om daarna de bal strak op de wreef te nemen.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Nou moet ze hoog op haar voeten staan maar staat ze lomp op haar voeten en kan ze geen kant op.

Slechte keepster dus.
 

Kevah

New member
Toch een foutje van de keeper hier Had je vol op moeten duiken. Tuurlijk slecht verdedigd maar dat gebeurt al de hele wedstrijd. Niemand durft in te stappen en iedereen looptachteruit.
 
Bovenaan