WK Vrouwen 2015 Canada

Satyr

Administrator
Forumleiding
Eurosport doet dat al het hele WK. Vast ook wel in het Duits, of in ieder geval nagesynchroniseerd
 

Mommiej

Well-known member
En Kameroen wint van Zwitserland en Nederland hoeft dus niet langer af te wachten en is al zeker van 8e finale. Nu wordt het voor Zwitserland afwachten.
 

Mario

Well-known member
Doe maar Duitsland komende zaterdag. De wedstrijd is om 22:00, een beetje normale tijd om te kijken.
 

Forza AZ

Well-known member
Doe maar Duitsland komende zaterdag. De wedstrijd is om 22:00, een beetje normale tijd om te kijken.
Alleen als ook de nummers 3 van groepen E en F doorgaan wordt het Duitsland-Nederland. Gaat minimaal ??n van beide niet door dan wordt het Japan-Nederland.

Daarvoor moeten de nummers 3 van E en F beter scoren dan Zweden, die 3 punten en een doelsaldo van 4-4 hebben.
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
Za 20 juni 22:00 Duitsland - nr.3 A/C/D (Nederland/Zwitserland/Zweden)
Zo 21 juni 01:30 China - Kameroen
Zo 21 juni 19:00 Brazili? - Australi?
Zo 21 juni 22:00 nr.1 F - nr.2 E
Ma 22 juni 01:30 Canada - nr.3 C/D/E (Zwitserland/Zweden/?)
Ma 22 juni 23:00 Noorwegen - nr.2 F
Di 23 juni 02:00 Verenigde Staten - nr.3 B/E/F (Thailand/?/?)
Wo 24 juni 04:00 Japan - nr.3 A/B/F (Nederland/Thailand/?)
 

Forza AZ

Well-known member
Er is al iets meer bekend aangezien niet alle combinaties van nummers 3 meer mogelijk zijn:

Za 20 juni 22:00 Duitsland - nr.3 A/D (Nederland/Zweden)
Zo 21 juni 01:30 China - Kameroen
Zo 21 juni 19:00 Brazili? - Australi?
Zo 21 juni 22:00 nr.1 F - nr.2 E
Ma 22 juni 01:30 Canada -Zwitserland
Ma 22 juni 23:00 Noorwegen - nr.2 F
Di 23 juni 02:00 Verenigde Staten - nr.3 B/E/F (Thailand/?/?)
Wo 24 juni 04:00 Japan - nr.3 A/F (Nederland/?)
 

Joost

Well-known member
Er is al iets meer bekend aangezien niet alle combinaties van nummers 3 meer mogelijk zijn:

Za 20 juni 22:00 Duitsland - nr.3 A/D (Nederland/Zweden)
Zo 21 juni 01:30 China - Kameroen
Zo 21 juni 19:00 Brazili? - Australi?
Zo 21 juni 22:00 nr.1 F - nr.2 E
Ma 22 juni 01:30 Canada -Zwitserland
Ma 22 juni 23:00 Noorwegen - nr.2 F
Di 23 juni 02:00 Verenigde Staten - nr.3 B/E/F (Thailand/?/?)
Wo 24 juni 04:00 Japan - nr.3 A/F (Nederland/?)

Ik zie toch wel wat mogelijkheden voor Oranje richting de Olympische Spelen. De beste 3 europese landen op dit WK plaatsen zich daarvoor.

Duitsland, Noorwegen en Zwitserland hebben zich naast Nederland reeds geplaatst voor de 2e ronde.

Daar kan nog bij komen:
Spanje, maar wanneer die verliezen van Zuid Korea zijn ze uitgeschakeld.
Frankrijk en Engeland uit poule F. De Fransen moeten tegen Mexico en de Engelsen tegen Colombia. In die poule lijkt alles mogelijk.
Zweden als beste nummer 3.

Door de loting kan het best zo zijn dat er uiteindelijk maar 2 Europese teams bij de laatste 8 gaan zitten.
Voor de Olympische Spelen in 2008 waren er ook via de WK 3 plaatsen beschikbaar. Engeland, Duitsland en Noorwegen waren toen de enige drie die zich voor de knock-out fase plaatsten. Aangezien de Engelsen niet mee konden doen (Engeland is geen land binnen het IOC), mochten de twee Europese teams die in de poulefase waren gestrand een onderling duel spelen. Dat waren Zweden en Denemarken.

Ik kan niet vinden of die regels verandert zijn, kijken ze nu bijvoorbeeld naar het aantal behaalde punten?
 

Friesland

Well-known member
Bij curling mag GB ook aan de OS meedoen, ondanks dat het Schotland is, die zich voor de OS kwalificeert. Volgens wikipedia betreft het een overeenkomst tussen de landen. Zoiets zou toch ook in het voetbal mogelijk moeten zijn?
 

Mommiej

Well-known member
Het zou mogelijk moeten zijn, maar het is op moment dus niet mogelijk in het voetbal, volgens mij omdat de bonden het zelf niet willen.
 

Forza AZ

Well-known member
Bij curling mag GB ook aan de OS meedoen, ondanks dat het Schotland is, die zich voor de OS kwalificeert. Volgens wikipedia betreft het een overeenkomst tussen de landen. Zoiets zou toch ook in het voetbal mogelijk moeten zijn?
De bonden van Schotland, Wales en Noord Ierland kunnen het in het voetbal niet eens worden hierover met de Engelse bond.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik kan niet vinden of die regels verandert zijn, kijken ze nu bijvoorbeeld naar het aantal behaalde punten?
Ik kan nergens iets vinden daarover. Lijkt me toch wel interessant om te weten of een doelpunt in de 1/8e finales of kwartfinales verschil maakt.
 

Mommiej

Well-known member
Eerst maar afwachten in hoeverre het straks van belang is, dan zal er vanzelf meer info over bekend worden.
 

Janssen

Well-known member
Ik zapte langs Eurosport, zie Frankrijk aftrappen en 30 seconden later ligt-ie al in het netje.
 
Bovenaan