WK Vrouwen 2015 Canada

Friesland

Well-known member
71.000 kijkers voor Duitsland - Zweden (22:00), 67.000 voor China - Kameroen (01:30), beide wedstrijden op Eurosport 1. Voor een programma dat niet op Nederland 1 was, is 67.000 wel erg veel voor een programma om 1:30 's nachts...
 

De Groene Scout

Well-known member
Zijn natuurlijk ook nog wel de nodige Chinezen in Nederland. Verwacht niet dat er onder de 67.000 kijkers veel 'gewone' mensen hebben gezeten. Hooguit enkele liefhebbers die na een avondje stappen nog even de TV aanzetten en al zappende zijn blijven hangen.
 

Mommiej

Well-known member
Frankrijk door, Zwitserland eruit. Betekent vanavond hopen op winst Engeland tegen Noorwegen en zelf dan stunten tegen Japan en dan wacht niet Brazilie, maar Australie in kwartfinale.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat maakt het uit of Engeland doorgaat ipv Noorwegen?

De kans is groot dat de drie Europese landen woensdagochtend om 05:50 bekend zijn.
 

Mommiej

Well-known member
Juist, dus Engeland telt niet mee voor de 3 europese landen, als Engeland dus doorgaat betekent dat dat er maar 2 van de 3 plekken vergeven zijn.
 

Sensini

Active member
Alleen als Noorwegen in de achtste finales wint en Nederland niet, ?f andersom, dan zijn de Europese deelnemers aan de OS bekend.
Als ze allebei verliezen komen er play-offs met Nederland, Noorwegen, Zweden en Zwitserland voor ??n plaats.
Als ze allebei winnen ?n allebei in de kwartfinales winnen dan plaatsen ze zich allebei voor de OS, samen met de winnaar van Duitsland-Frankrijk.
Verliezen ze allebei (Nederland en Noorwegen) in de kwartfinales dan spelen ze samen met de verliezer van Duitsland-Frankrijk play-offs voor twee OS plaatsen. Als een van beide wel de kwartfinale mocht winnen en de ander niet, dan speelt het verliezend land tegen de verliezer van Duitsland-Frankrijk play-offs voor ??n plaats.
(Evt. play-offs volgend jaar februari/maart, zie http://www.uefa.com/womensworldcup/news/newsid=2258982.html)
M.a.w.: er is nog van alles mogelijk.
 

Mommiej

Well-known member
Beginnersfout om te wisselen bij corner tegen van Engelse bondscoach en 1-0 Noorwegen. Slecht nieuws voor Nederland.
 

Friesland

Well-known member
Duitsland en Frankrijk naar de spelen. Nederland verzekerd van een eventuele play-offs voor de Spelen, als Nederland van Japan wint, komen die play-offs er niet en gaat Nederland direct naar Rio. Zwitserland, Zweden en Noorwegen zitten in de wachtkamer.
 

Mommiej

Well-known member
Die druk is iig weg morgennacht om te moeten winnen om spelen te kunnen halen. Vangnet is er.
 

Friesland

Well-known member
Ik heb de wedstrijd in de digitale videorecorder gezet. Morgen voor het werk even de eerste helft kijken en ik hoop na het werk, zonder kennis van de uitslag, de tweede helft te kunnen zien.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb de wedstrijd in de digitale videorecorder gezet. Morgen voor het werk even de eerste helft kijken en ik hoop na het werk, zonder kennis van de uitslag, de tweede helft te kunnen zien.

Dat zou slecht nieuws zijn, als je het niet zou horen.
 
Bovenaan