WK Vrouwen 2015 Canada

G

Gast

Guest
Toch knap wat de vrouwen gepresteerd hebben. Maar nu is het tijd om de veilig altijd op save spelende BC buiten te gooien en te vervangen door een meer gedurfde BC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie krijg je dan zo gek om bondscoach te worden bij de dames? Dat doe je alleen als ze je bij Fortuna Sittard hebben uitgefloten en ook een vijfde klasser geen interesse meer in je heeft.
 

Keyser S?ze

New member
Ik vraag mij dat wel eens af, hoe dat gaat in vrouwenvoetbal en andere vrouwensporten. Of de mannelijke coach dan net zo makkelijk de kleedkamer in en uit loopt zoals bij de mannenteams. Of dat het een absolute no go area is.
 

Janssen

Well-known member
Ik vraag mij dat wel eens af, hoe dat gaat in vrouwenvoetbal en andere vrouwensporten. Of de mannelijke coach dan net zo makkelijk de kleedkamer in en uit loopt zoals bij de mannenteams. Of dat het een absolute no go area is.

Zijn toch allemaal potten met halve piemels daarbeneden dus wat maakt het uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag mij dat wel eens af, hoe dat gaat in vrouwenvoetbal en andere vrouwensporten. Of de mannelijke coach dan net zo makkelijk de kleedkamer in en uit loopt zoals bij de mannenteams. Of dat het een absolute no go area is.

Ik denk dat het in de top van de vrouwensport allemaal geen issue is, maar hoe lager het niveau des te meer gezeur.
 

Janssen

Well-known member
Jij hebt (een slechte) ervaring merk ik.

Toen ik nog in de jeugd speelde was het voetbalhumor om iemand in z'n blote reet bij de dames naar binnen te gooien en dan de deur aan de andere kant dicht te houden. Dus ik heb wel eens wat gezien ja.

En zij ook.
 
Laatst bewerkt:

Keyser S?ze

New member
Toen ik nog in de jeugd speelde was het voetbalhumor om iemand in z'n blote reet bij de dames naar binnen te gooien en dan de deur aan de andere kant dicht te houden. Dus ik heb wel eens wat gezien ja.

En zij ook.

Dus jij liet je bij de dames naar binnen gooien? Wat zul je tegengestribbeld hebben.
 
Bovenaan