WK Vrouwen 2015 Canada

G

Gast

Guest
Wie krijg je dan zo gek om bondscoach te worden bij de dames? Dat doe je alleen als ze je bij Fortuna Sittard hebben uitgefloten en ook een vijfde klasser geen interesse meer in je heeft.

Erg negatief weer... Ik denk inderdaad dat V Gaal het niet zal doen. Maar een goed trainer van Juup niveau, die bij de KNVB wat meer geld kan pakken zal zeker interesse hebben.
Het is de hardst groeiende sport in Nederland, met ook een steeds betere aanwas van talent. En als je als trainer het goed neer kan zetten zou je zomaar over een paar jaar om de prijzen kunnen spelen. De rek die er in zit is groter dan bij het mannen Oranje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat lijkt mij duidelijk. Van eerste in de poule en derde op een WK kun je minder progressie maken dan derde in de poule worden en de achtste finale halen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding

gQyU0GK.jpg
 

Forza AZ

Well-known member
De kwalificatie voor de Olympische Spelen zal nu bepaald worden via een mini toernooi tussen de 4 Europese landen die verloren in de 1/8e finales (Nederland, Zweden, Noorwegen en Zwitserland). In februari/maart 2016 zullen de landen op ??n lokatie een halve competitie afwerken. De winnaar gaat naar de Olympische Spelen.
Frankrijk en Duitsland zijn als kwartfinalisten al zeker van kwalificatie.
 

Friesland

Well-known member
Gezien het moment waarop het minitoernooi moet plaatsvinden, denk ik dat Nederland de beste papieren heeft om het minitoernooi te mogen organiseren.
 

Janssen

Well-known member
Zag net een interview met zo'n miep die naar zichzelf refereert als topsporter. Moet verdikke niet gekker worden, kunnen met moeite een meter dribbelen zonder vanzelf om te vallen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zag net een interview met zo'n miep die naar zichzelf refereert als topsporter. Moet verdikke niet gekker worden, kunnen met moeite een meter dribbelen zonder vanzelf om te vallen.

Ik denk dat mijn oude team, Groene Ster 5 (uit de 6e Reserve Klasse, lager kan niet) hier nog van wint. Net wat beelden gezien van CP voetbal, die winnen nog van de dames.
 

Shayman

New member
Zag net een interview met zo'n miep die naar zichzelf refereert als topsporter. Moet verdikke niet gekker worden, kunnen met moeite een meter dribbelen zonder vanzelf om te vallen.

If it walks like a duck and talks like a duck... dan kan het ook maar zo een Oranje Leeuwin zijn.
 

Janssen

Well-known member
Ik denk dat mijn oude team, Groene Ster 5 (uit de 6e Reserve Klasse, lager kan niet) hier nog van wint. Net wat beelden gezien van CP voetbal, die winnen nog van de dames.

Die dames zullen wat fitter zijn maar voetballend zul je het echt niet afleggen, onmogelijk.
 

Makanaky

Well-known member
Zelfkennis: [video]http://nos.nl/artikel/2042922-noorse-voetbalsters-in-komische-mini-docu.html[/video]:duim:
 
Bovenaan