WK Vrouwen 2015 Canada

Maasveld

Well-known member
En gevegt, ben je naar de kraker tussen Duitsland en Frankrijk aan het kijken? 1-1 nu met nog 7 minuten in de verlenging.
 

Xisco

Member
Duitsland tegen de VS was prima te doen, merendeel van de wedstrijd re-live bekeken. Als ik deze wedstrijd vergelijk met wat ik eerder zag bij Nederland en Spanje, valt me op dat er nog een enorm verschil zitten tussen de wereldtop en de debutanten. De wedstrijden van Spanje en Nederland waren moeizaam door te komen, maar zeker de Amerikanen toonden zeer behoorlijk te kunnen voetballen. Goede individuele acties, balbeheersing, inzet en tactisch inzicht. Alex Morgan toonde niet alleen qua uiterlijk maar ook puur als voetballer tot de toppers te behoren.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Engeland heeft het heel goed gedaan. Jammer dat pure eigenwijsheid ervoor zorgt dat ze niet (als onderdeel van GB) op de OS meedoen. Al is dat voor Nederland nu natuurlijk gunstig, want nu is er nog een kans.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb de eerste 25 minuten gekeken, het was vanaf de eerste minuut gelijk hey ho let's go voetbal, niks aftasten, gelijk vol gaan en zo stond het dus al in no time 4-1. Met name de 4-0 van USA was echt een supergoal, vanaf de middenlijn over de Japanse keeper heen geschoten. Die er (letterlijk en figuurlijk) niet goed uit zag. De eerste twee goals waren ook typische vrouwenvoetbal doelpunten. Een corner over de grond die door iedereen gemist wordt en uiteindelijk door de eerste die er wel bij kan binnen getikt wordt. Even later hetzelfde verhaal bij een vrije trap vanaf de zijkant.
Best vermakelijk, maar na 25 minuten had ik het wel weer bekeken.
 

Maasveld

Well-known member
Die 4-0, haha. Keeper valt gewoon achterover. Ik geloof dat ze de bal gewoon had kunnen vangen als ze was blijven staan.
 
Bovenaan