WK Vrouwen 2015 Canada

G

Gast

Guest
Lijkt mij prima. Voor deze groep dames moet je geen serieuze trainer willen neerzetten. Dat heeft geen zin.

Of V Gaal, is kijken of hij een groep vrouwen, waarvan de helft nog pubert en de andere helft last heeft van tikkende eierstokken onder controle kan krijgen. Lijkt me zelfs Louis een uitdaging.

23 van die zeurende dames bij Louis. Ik denk dat Louis daar wel genoeg empathisch vermogen voor heeft.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
De hele familie mocht op het laatste WK er de hele tijd bij zijn als onderdeel van het totale mensch principe. Maar goed met Van Gaal voor de groep neem je het vrouwenvoetbal veel te serieus.

De commentator is iig blij met de rollertjes en afzwaaiers van de dames.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerlijk is eerlijk: Nederland start niet slecht aan de tweede helft. Al een paar aardige kansen gezien.
 
G

Gast

Guest
Ah dat moeten we met onze keepers doen, Cilissen, Krul, Zoet, Vorm en Vermeer bij het Circus. In de leer bij Adriaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
WK Vrouwen 2015 Canada

Kijk die prutster eruit halen en de invalster scoort. Mocht je het overleven, dan mag ik toch aannemen dat de coach haar laat staan.
 

Mommiej

Well-known member
Reijners is ook geen serieuze trainer anders. Maar toch nog gelijk gespeeld en op basis 2e helft ook nog terecht. Dat Canada is ook niets bijzonders.


Canada 5 punt
China 4 punt (+0 en 3 goals voor)
Nl 4 punt (+0 en 2 goals voor)
Nieuw-zeeland 2 punt

Nl moet nog 1 van de 4 nummers 3 uit poule c, d, e en f achter zich houden om tegen Japan of Duitsland te mogen.
 

De Wolf

Well-known member
In groep D en E is het onmogelijk dat de nummer drie, vier punten haalt dus Nederland is gewoon door.
 

Joost

Well-known member
In groep D en E is het onmogelijk dat de nummer drie, vier punten haalt dus Nederland is gewoon door.

In theorie niet.
Wint Nigeria met 2 goals verschil van de VS dan staat de nummer 3 uit poule D al boven Nederland.
En als Costa Rica wint van Brazili? en Spanje verslaat Zuid Korea dan eindigen die ook boven Nederland.

Maar vooruit, nu Thailand al een slechtere nummer 3 is kan ik me haast niet voorstellen dat Nederland het niet gaat redden.

Ik durf er wel vanuit te gaan dat de nummers 3 uit poules A, C en F zich plaatsen, dan wordt de tegenstander voor Nederland:
- Als het team uit poule B ook bij de beste nummers 3 zit speelt Nederland tegen de winnaar van poule B
- Als het team uit poule D ook bij de beste nummers 3 zit speelt Nederland tegen de winnaar van poule C
- Als het team uit poule F ook bij de beste nummers 3 zit speelt Nederland tegen de winnaar van poule B

De winnaar van poule B is Duitsland.
De winnaar van poule C wordt Japan tenzij er een wereldwonder gebeurt.

Dat wordt dus de huidig wereldkampioen (Japan) of het team dat de laatste 6x Europees kampioen werd en de twee edities voor Japan kampioen werd.
 

JMD

Well-known member
Ze blijven het maar migraine noemen, nu weet ik dat dat ook vaak voorkomt maar je mag ook gewoon een keer zeggen dat die Meidema ongesteld is.
Als ze wordt ge?nterviewd is ze zo chagrijnig als de pest , dus...

Ongesteldheid duurt geen weken... :)

(migraine trouwens volgens mij ook niet, dat komt met pieken. Maar er is vaak wel een relatie met stress, misschien kan ze gewoon de stress niet aan)
 
Bovenaan