WK Vrouwen 2015 Canada

Janssen

Well-known member
Hup Han ''euuh'' Hope Solo!:eek:

espnw_a_hope-solo_mb_800x450.jpg

Ze heeft haren op d'r kut.
 

zwammy

Well-known member
Ja, ze hoeft bij mij iig niet aan te komen. Zal binnenkort heel die fappening lijst eens afgaan, kijken of er iets fatsoenlijks tussen zit.
 

Xisco

Member
Gisteren de wedstrijd tussen Spanje (half Barcelona) en Brazili? gekeken, maar dat viel niet mee. De eerste helft heb ik volledig gezien, na rust ben ik maar gaan schakelen tussen deze wedstrijd en de Copa Am?rica. De enige die gisteren bij Spanje liet zien goed te kunnen voetballen, was Marta Corredera. Een paar mooie snelle dribbels met de bal, strakke voorzetten waarvan ??n met buitenkant voet... ze heeft die titel van beste Catalaanse voetbalster dus niet voor niets gekregen. Al?xia had nog wel de intentie om acties te maken, maar dat mislukte vaak. Sterspeelster Vero Boquete heb ik de hele wedstrijd eigenlijk niet gezien. Arsenal-spits Natalia Pablos was als Fernando Torres in zijn slechtste dagen. De balbeheersing bij de verdedigend ingestelde spelers was bedroevend. Niet dat Brazili?, dat met 1-0 won, nu beter was. Marta, toch beschouwd als zo'n beetje de beste voetbalster aller tijden, kwam niet verder dan ??n mooie actie.
 

Mommiej

Well-known member
Za 20 juni 22:00 Duitsland - nr.3 A/C/D
Zo 21 juni 01:30 nr.2 A - nr.2 C
Zo 21 juni 19:00 Brazili? - nr.2 D
Zo 21 juni 22:00 nr.1 F - nr.2 E
Ma 22 juni 01:30 nr.1 A - nr.3 C/D/E
Ma 22 juni 23:00 Noorwegen - nr.2 F
Di 23 juni 02:00 nr.1 D - nr.3 B/E/F
Wo 24 juni 04:00 nr.1 C - nr.3 A/B/F

Nu de 1e van 6 groepen helemaal klaar is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nou, wie ondergaat de martelgang zometeen weer? Satyr? Friesland? Maasveld?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Spelen ze straks weer? Ik heb de laatste tijd moeite met de slaap te vatten, dus ik zet hem zeker weer op dan,
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ga ook kijken. Morgen laat beginnen, dus dat komt goed uit.

Hup Holland Hup!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze beginnen pas kwart over een? Dan ga ik eerst maar wat anders slapen in de hoop dat ik tijdig in slaap val.
 
Bovenaan