DOOMEDHup Portugal!
Hup UG!
Hup playoffs!DOOMED
Hij scoort prompt. Die komt in elk geval met een goed gevoel terug bij Ajax.Toch heb ik de indruk dat ie bij Servie minder dwingend aanwezig is dan bij Ajax. Scoort weinig en qua assists houdt het ook niet over.
Servië wint helaas.
Portugal - Nederland in de play-offs 👍
Ja dat kan. Portugal zit zeker bij de beste 6 nummers 2 en is dus geplaatst bij de loting voor de halve finales van de play-offs. Als Nederland 2e wordt dan kan Nederland een ongeplaatste status hebben.Kan dat 😀 Dat zou wel weer leuk zijn. Leuke inwerk-wedstrijd voor onze nieuwe coach.
Zie net de goals, goal + assist zelfs. Zo kennen we Tadic weer.Hij scoort prompt. Die komt in elk geval met een goed gevoel terug bij Ajax.
Wat mij vooral bijstaat van de wedstrijd in Noorwegen was 90 minuten Nederland in de aanval en de Noren die enkel lange ballen op hun topspits gooiden. En die is er niet bij nu…Zie net de goals, goal + assist zelfs. Zo kennen we Tadic weer.
Ik vrees dinsdag ook zo'n scenario, een angst en bibbergelijkspel vast willen houden en dan een Sörloth of Ödegaard die de winnende scoort.
van Gaal is binnenkort beschikbaar, en woont in Portugal. Tel uit je winst.Nee, hoezo ?
De ultieme kans om die laffe gek te ontslaan. Maar niemand gaat wat doen. Angsthazen-land. Je hebt de beschikking over 1 van de meest getalenteerde selecties ter wereld, want dat zijn ze gewoon. Maar deze lul begint gewoon met Fernandes, Felix en Palhinha op de bank ! Met Jota en Danilo in de basis. En heeft Felix z’n dochter geneukt ofzo ? Drie keer de voetballer die shithead Jota is. En Bernardo d’r uit ?? Zit Santos soms in een complot tegen Portugal ? Teveel vragen. Ontsla hem, breng ons maar Koeman oid .. kan mij het schelen.
Aub red deze lichting, nu het nog kan.