WK Kwalificatie 2022 - Europa

JMD

Well-known member
Servië naar het WK, Portugal naar de playoffs. Spanje naar het WK, Zweden naar de playoffs

U.G.

Well-known member
Servië wint helaas.

Nee, hoezo ?

De ultieme kans om die laffe gek te ontslaan. Maar niemand gaat wat doen. Angsthazen-land. Je hebt de beschikking over 1 van de meest getalenteerde selecties ter wereld, want dat zijn ze gewoon. Maar deze lul begint gewoon met Fernandes, Felix en Palhinha op de bank ! Met Jota en Danilo in de basis. En heeft Felix z’n dochter geneukt ofzo ? Drie keer de voetballer die shithead Jota is. En Bernardo d’r uit ?? Zit Santos soms in een complot tegen Portugal ? Teveel vragen. Ontsla hem, breng ons maar Koeman oid .. kan mij het schelen.

Aub red deze lichting, nu het nog kan.

Forza AZ

Well-known member
Kan dat 😀 Dat zou wel weer leuk zijn. Leuke inwerk-wedstrijd voor onze nieuwe coach.
Ja dat kan. Portugal zit zeker bij de beste 6 nummers 2 en is dus geplaatst bij de loting voor de halve finales van de play-offs. Als Nederland 2e wordt dan kan Nederland een ongeplaatste status hebben.

Abubakari

Well-known member
Hij scoort prompt. Die komt in elk geval met een goed gevoel terug bij Ajax.
Zie net de goals, goal + assist zelfs. Zo kennen we Tadic weer.

Ik vrees dinsdag ook zo'n scenario, een angst en bibbergelijkspel vast willen houden en dan een Sörloth of Ödegaard die de winnende scoort.

Joost

Well-known member
Zie net de goals, goal + assist zelfs. Zo kennen we Tadic weer.

Ik vrees dinsdag ook zo'n scenario, een angst en bibbergelijkspel vast willen houden en dan een Sörloth of Ödegaard die de winnende scoort.
Wat mij vooral bijstaat van de wedstrijd in Noorwegen was 90 minuten Nederland in de aanval en de Noren die enkel lange ballen op hun topspits gooiden. En die is er niet bij nu…

Daarbij was Montenegro overduidelijk een voorafje en waren alle gedachten al bij dinsdag.

Mario

Well-known member
Nee, hoezo ?

De ultieme kans om die laffe gek te ontslaan. Maar niemand gaat wat doen. Angsthazen-land. Je hebt de beschikking over 1 van de meest getalenteerde selecties ter wereld, want dat zijn ze gewoon. Maar deze lul begint gewoon met Fernandes, Felix en Palhinha op de bank ! Met Jota en Danilo in de basis. En heeft Felix z’n dochter geneukt ofzo ? Drie keer de voetballer die shithead Jota is. En Bernardo d’r uit ?? Zit Santos soms in een complot tegen Portugal ? Teveel vragen. Ontsla hem, breng ons maar Koeman oid .. kan mij het schelen.

Aub red deze lichting, nu het nog kan.
van Gaal is binnenkort beschikbaar, en woont in Portugal. Tel uit je winst.

Bovenaan