WK Kwalificatie 2022 - Europa

Abubakari

Well-known member
Wat mij vooral bijstaat van de wedstrijd in Noorwegen was 90 minuten Nederland in de aanval en de Noren die enkel lange ballen op hun topspits gooiden. En die is er niet bij nu…

Daarbij was Montenegro overduidelijk een voorafje en waren alle gedachten al bij dinsdag.
Ik ga er gewoon niet vanuit dat het wel goed komt want als ik dat doe gaat het mis. Landsbelang dus.
 

U.G.

Well-known member
van Gaal is binnenkort beschikbaar, en woont in Portugal. Tel uit je winst.

Portugal is niet rolstoel-vriendelijk.

Gisteren wilde Ronaldo geen handjes schudden met Santos. Dat zou einde verhaal moeten betekenen, maar niet daar. Ik denk niet dat we zo snel van ‘m af gaan komen. Hate to say it ; maar hopelijk schakelt Zlatan cs ons uit in de Play-offs en verlost ons van Santos. En bedanken we ook de goat voor we bewezen diensten, time for new blood.
 

Abubakari

Well-known member
Gefeliciteerd !
Ik vind het als Ajacied uiteraard mooi voor hem, heeft zich toch wel ontwikkeld tot de grote man achter de opstanding van Ajax, dus dan gun je hem dit wel.

Ik hoor dan weer niet bij de Nederlanders die het prachtig voor Portugal vinden. Ik hoop dat jullie er gewoon bij zijn, mooi laatste feestje voor CR7. Met een andere bondscoach.😀
 

Batigoal

Well-known member
Natuurlijk hoort Portugal er bij. Hoop ook gewoon dat ze het redden tijdens de playoffs. Wel een stunt van Servië! Leuk dat ze weer eens op een eindtoernooi aanwezig zijn. En een mooie ploeg ook met Tadic en alle Serie A-Serviërs.

Ook Zweden mag er wel weer bij. Waren voorheen altijd wel saai, maar wellicht is een vernieuwd Zweden met Isak, Karlsson, Kulusevski en als joker dan Zlatan een aantrekkelijke ploeg.
 

Makanaky

Well-known member
Ook Zweden mag er wel weer bij. Waren voorheen altijd wel saai, maar wellicht is een vernieuwd Zweden met Isak, Karlsson, Kulusevski en als joker dan Zlatan een aantrekkelijke ploeg.
Die speelden gisteravond ook allemaal, gegoten in het aloude saaie tactisch keurslijf. Enige verschil met het EK is dat Zlatan wat speeltijd krijgt.
 

JMD

Well-known member
Ik hoor dan weer niet bij de Nederlanders die het prachtig voor Portugal vinden. Ik hoop dat jullie er gewoon bij zijn, mooi laatste feestje voor CR7. Met een andere bondscoach.😀
Ik vond het vooral leuk dat Portugal nu eens in blessuretijd verliest. En gun het Servië ook.
Maar Portugal hoort gewoon op het WK natuurlijk, net als Nederland.
 

JMD

Well-known member
Engeland inmiddels op 0-2 bij San Marino, lekker geklooi bij de 0-2.
Engeland dus naar het WK, maar dat was al wel zeker eigenlijk.
 

ALenstra

Well-known member
Engeland op weg naar dubbele cijfers. Bij rust al 0-6 tegen San Marino. Harry Kane scoorde 4 maal in een kwartier tijd.
 

JMD

Well-known member
Ik niet, de hele zooi is uit vorm, ze kunnen de druk niet aan, leeg stadion, domper niet verwerkt, onderschatten Noorwegen, geen WK.
Dat dachten we na Noorwegen uit ook voor NL - Turkije... :) Laten we hopen op eenzelfde resultaat als toen
 
Bovenaan