Kut var!Andorra scoorde, maar niet genoeg: 1-4
En wel onmiddellijk. Hij negeert constant de talenten van Ce Carrol en dat wreekt hem nu.Noord Macedonië is gewoon een maatje te groot voor die Adler. Niks aan de hand, Low kan gewoon aanblijven.
De bondscoach van Andorra daarentegen moet gewoon eens oprotten.
Die gaat er niet lang meer zitten ben ik bang.
Oostenrijk verliest met 4-0 van Denemarken, en Oekraïne komt niet verder dan een gelijkspel tegen Kazachstan. Ik denk dat het op het EK tussen Nederland en Noord Macedonië gaat om de groepswinst.Gaan we het nog lastig zat mee krijgen, Pandev & co.
Babel in blessuretijd 1-0.
Oostenrijk verliest met 4-0 van Denemarken, en Oekraïne komt niet verder dan een gelijkspel tegen Kazachstan. Ik denk dat het op het EK tussen Nederland en Noord Macedonië gaat om de groepswinst.
SalonremiseHet is ook nog eens de 3e wedstrijd. Spannend!
Oekraïne speelde eerder wel gelijk tegen Frankrijk en won in de Nations League van Spanje.
Klopt maar ik zie dat het ook met 3-0 verliest van Zwitserland en thuis gelijkspeelt met Finalnd. En vorig jaar ook met 7-1 amicaal verloren van Frankrijk, hoewel dat 2de keus was (...maar dan nóg ). Stug, maar ben er voetballend totaal niet van onder de indruk.
Die 3-0 nederlaag tegen Zwitserland was wel een forfaitaire nederlaag omdat de wedstrijd moest uitgesteld worden.
Heeft ManU wel goed gescout die jongen, kan zomaar 1 van de grootste ooit worden.Portugal tot de 89ste minuut achter.
Toch nog gewonnen, 2x Cristiano Ronaldo.
Ja, dat is een talentje hoor, gaan we nog meer van horen, reken maar.Heeft ManU wel goed gescout die jongen, kan zomaar 1 van de grootste ooit worden.