WK Kwalificatie 2022 - Europa

Abubakari

Well-known member
Noord Macedonië is gewoon een maatje te groot voor die Adler. Niks aan de hand, Low kan gewoon aanblijven.

De bondscoach van Andorra daarentegen moet gewoon eens oprotten.
 

gevegt

Well-known member
Noord Macedonië is gewoon een maatje te groot voor die Adler. Niks aan de hand, Low kan gewoon aanblijven.

De bondscoach van Andorra daarentegen moet gewoon eens oprotten.
En wel onmiddellijk. Hij negeert constant de talenten van Ce Carrol en dat wreekt hem nu.
Weg met die vent!!
 

Forza AZ

Well-known member
Na de 3e speelronde zijn dit de landen die virtueel geplaatst zijn voor het WK en voor de play-offs:

WK
Portugal
Spanje
Italië
Frankrijk
België
Denemarken
Turkije
Kroatië
Engeland
Armenië

play-offs
nummers 2
Servië
Zweden
Zwitserland
Oekraïne
Tsjechië
Schotland
Nederland
Rusland
Hongarije
Noord Macedonië
Nations League groepswinnaars
Wales
Oostenrijk
 

Mario

Well-known member
Gaan we het nog lastig zat mee krijgen, Pandev & co.
Babel in blessuretijd 1-0.
Oostenrijk verliest met 4-0 van Denemarken, en Oekraïne komt niet verder dan een gelijkspel tegen Kazachstan. Ik denk dat het op het EK tussen Nederland en Noord Macedonië gaat om de groepswinst.
 

Kielse Rat

Well-known member
Oostenrijk verliest met 4-0 van Denemarken, en Oekraïne komt niet verder dan een gelijkspel tegen Kazachstan. Ik denk dat het op het EK tussen Nederland en Noord Macedonië gaat om de groepswinst.

Oekraïne speelde eerder wel gelijk tegen Frankrijk en won in de Nations League van Spanje.
 

U.G.

Well-known member
Oekraïne speelde eerder wel gelijk tegen Frankrijk en won in de Nations League van Spanje.

Klopt maar ik zie dat het ook met 3-0 verliest van Zwitserland en thuis gelijkspeelt met Finalnd. En vorig jaar ook met 7-1 amicaal verloren van Frankrijk, hoewel dat 2de keus was (...maar dan nóg ). Stug, maar ben er voetballend totaal niet van onder de indruk.
 

Abubakari

Well-known member
De Denen zijn ook aardig begonnen, 9 uit 3 doelsaldo 14-0. Voornaamste concurrent is Schotland met 5 punten. Israel en Oostenrijk uit hebben ze al gehad.
 

Kielse Rat

Well-known member
Klopt maar ik zie dat het ook met 3-0 verliest van Zwitserland en thuis gelijkspeelt met Finalnd. En vorig jaar ook met 7-1 amicaal verloren van Frankrijk, hoewel dat 2de keus was (...maar dan nóg ). Stug, maar ben er voetballend totaal niet van onder de indruk.

Die 3-0 nederlaag tegen Zwitserland was wel een forfaitaire nederlaag omdat de wedstrijd moest uitgesteld worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.
Bovenaan