Dus door die journalist loopt Andorra nu miljoenen mis, die ze in het voetbal zouden kunnen steken.
0-3!0-2 Andorra, wereldgoal
Na Qatar en Duitsland als derde land zeker van deelname na deze eclatante zege, zo meldt CNN.Andorra staat op voorsprong in San Marino, en ligt op WK koers 💪
Grootste zege in de geschiedenis!
Opvallend inderdaad. Op het EK toch ook ver gekomen Die hebben een topjaar.Denemarken heeft zich ook geplaatst. Die zijn echt aan een dijk van een serie bezig, 8 zeges in 8 duels en nog geen tegengoal.
Dat is nog niet zeker. Frankrijk en Spanje zijn nog niet zeker van een plek in de top 2, dus mochten die nog 3e worden dan zijn dat de eerste landen die voor een play-offs plek via de Nations League in aanmerking komen.De 2 ploegen die zich vanuit de Nations League gaan plaatsen voor de playoffs zijn bekend: Oostenrijk en Wales of Tsjechië. Die 2 laatste landen zitten in de groep van België en gaan 2e en 3e worden daar achter onze zuiderburen. En 1 plaatst zich dus door 2e te eindigen in die groep en 1 plaatst zich dus via de Nations League
Maar ik zou er geen geld op inzetten dat Spanje achter Griekenland gaat eindigen en Frankrijk achter Oekraïne/Bosnië/Finland.Dat is nog niet zeker. Frankrijk en Spanje zijn nog niet zeker van een plek in de top 2, dus mochten die nog 3e worden dan zijn dat de eerste landen die voor een play-offs plek via de Nations League in aanmerking komen.
Die kans lijkt me inderdaad ook erg klein, maar JMD deed het voorkomen alsof Oostenrijk, Wales en Tsjechië al 100% zeker zijn van (minimaal) deelname aan de play-offs. En dat is dus nog niet het geval.Maar ik zou er geen geld op inzetten dat Spanje achter Griekenland gaat eindigen en Frankrijk achter Oekraïne/Bosnië/Finland.