WK Kwalificatie 2022 - Europa

JMD

Well-known member
Denemarken heeft zich ook geplaatst. Die zijn echt aan een dijk van een serie bezig, 8 zeges in 8 duels en nog geen tegengoal.
 

Batigoal

Well-known member
Cristiano Ronaldo een hattrick tegen Luxemburg en daardoor de speler met de meeste interlandgoals. Suuuuuuu!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
De 2 ploegen die zich vanuit de Nations League gaan plaatsen voor de playoffs zijn bekend: Oostenrijk en Wales of Tsjechië. Die 2 laatste landen zitten in de groep van België en gaan 2e en 3e worden daar achter onze zuiderburen. En 1 plaatst zich dus door 2e te eindigen in die groep en 1 plaatst zich dus via de Nations League
 

Forza AZ

Well-known member
De 2 ploegen die zich vanuit de Nations League gaan plaatsen voor de playoffs zijn bekend: Oostenrijk en Wales of Tsjechië. Die 2 laatste landen zitten in de groep van België en gaan 2e en 3e worden daar achter onze zuiderburen. En 1 plaatst zich dus door 2e te eindigen in die groep en 1 plaatst zich dus via de Nations League
Dat is nog niet zeker. Frankrijk en Spanje zijn nog niet zeker van een plek in de top 2, dus mochten die nog 3e worden dan zijn dat de eerste landen die voor een play-offs plek via de Nations League in aanmerking komen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Dat is nog niet zeker. Frankrijk en Spanje zijn nog niet zeker van een plek in de top 2, dus mochten die nog 3e worden dan zijn dat de eerste landen die voor een play-offs plek via de Nations League in aanmerking komen.
Maar ik zou er geen geld op inzetten dat Spanje achter Griekenland gaat eindigen en Frankrijk achter Oekraïne/Bosnië/Finland.
 

Forza AZ

Well-known member
Maar ik zou er geen geld op inzetten dat Spanje achter Griekenland gaat eindigen en Frankrijk achter Oekraïne/Bosnië/Finland.
Die kans lijkt me inderdaad ook erg klein, maar JMD deed het voorkomen alsof Oostenrijk, Wales en Tsjechië al 100% zeker zijn van (minimaal) deelname aan de play-offs. En dat is dus nog niet het geval.
 

JMD

Well-known member
Je hebt inderdaad gelijk... Dat was te voorbarig. Maar we mogen het toch wel een 'educated guess' noemen... :p
 

ALenstra

Well-known member
Zweden verrassend met 2-0 onderuit in Georgie. Spanje kan nu de eerste plaats in groep B pakken.
 
Bovenaan