[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

  • Zweden

    Stemmen: 10 50,0%
  • De stand is na 90 minuten gelijk

    Stemmen: 2 10,0%
  • Nederland

    Stemmen: 8 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

de waan

Well-known member
Normaal gesproken win je deze pot gewoon met 4-1. En dat hebben we de afgelopen jaren niet vaak meegemaakt. Ik ben mijn (weliswaar lichte) optimisme nog niet helemaal kwijt.

"Wij gaan naar Tomsk toe!"
 

Eresd?g?

Banned
Normaal gesproken win je deze pot gewoon met 4-1. En dat hebben we de afgelopen jaren niet vaak meegemaakt. Ik ben mijn (weliswaar lichte) optimisme nog niet helemaal kwijt.

"Wij gaan naar Tomsk toe!"
Tweede moet idd wel lukken echter wie tref je vervolgens in de play-offs?
 

JMD

Well-known member
Haha dit is wel erg lullig voor de bondscoach.

Het punt is natuurlijk ook gewoon dat het de afgelopen 2,5 jaar ook nooit eens heeft meegezeten, dat begon al met die 2-1 in Tsjechi? 2 jaar terug. Natuurlijk spelen ze slecht ebn zijn/waren Hiddink en Blind niet echt in vorm als BC, maar waar het bij Van Gaal en Van Marwijk in kwalificatieduels (of op grote toernooien) vaak wel mee zat, zit alles ook tegen hier. Je bent gewoon veel beter (begreep ik van de radio, ben net thuis), maar wint niet. Van Gaal begon zijn WK-kwalificatie met een draak van een duel tegen Turkije, maar wint met 2-0 ofzo, tegen de verhouding in. Daardoor gaat het lopen. Blind heeft de pech dat de verdiende 1-2 gewoon afgekeurd wordt om hele onduidelijke redenen.

Aan de andere kant: 1-1 in Zweden, dat kan. Dat Frankrijk gelijk speelt is mooi, maar daar winnen we niet van, dus die worden naw 1e, maar Zweden (en Bulgarije) moeten we kunnen hebben.
 
Bovenaan