[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

  • Zweden

    Stemmen: 10 50,0%
  • De stand is na 90 minuten gelijk

    Stemmen: 2 10,0%
  • Nederland

    Stemmen: 8 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

Eresd?g?

Banned
Ik vind het wel echt zuur hoor hey. Na alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is, kwam Nederland gewoon goed voor de dag. En dan nog die gemiste kansen in de eerste helft en die blunder van Strootman vlak voor de rust. Dan vind ik het toch nog knap dat ze zo'n tweede helft spelen en twee goals maken. Helaas dat er eentje zo zwaar onterecht afgekeurd wordt.
Positief denken, het spel was prima. De volgende wedstrijden gaan we wel meer scoren en dus winnen. Hopelijk is Robben er dan ook weer bij. De meeste spelers speelden vanavond redelijk goed tot goed. Alleen Strootman en Janssen vielen me ietwat tegen. Wijnaldum ook net aan een 6je.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Positief denken, het spel was prima. De volgende wedstrijden gaan we wel meer scoren en dus winnen. Hopelijk is Robben er dan ook weer bij. De meeste spelers speelden vanavond redelijk goed tot goed. Alleen Strootman en Janssen vielen me ietwat tegen. Wijnaldum ook net aan een 6je.

Ik vond Janssen echt uitstekend vandaag. Vooral in de eerste helft. Zo balvast en altijd in beweging.
 

Jacco

Well-known member
Janssen was bijna niet van de bal te krijgen. zouden ze meer gebruik van kunnen maken, vaker aanspelen.
 

Susa

New member
Redelijke pot van een matige generatie....

Nu maar eens kijken of we thuis wat klaar kunnen spelen tegen het sterke Belarus.
 

Batigoal

Well-known member
Janssen was bijna niet van de bal te krijgen. zouden ze meer gebruik van kunnen maken, vaker aanspelen.

Afstappen van 4-3-3 nu je er geen geschikt materiaal voor hebt. Onze huidige buitenspelers voegen toch niets toe en Janssen kan niet alles alleen oplossen. Die heeft iemand naast zich nodig.

Ik lees overal dat we goed gespeeld hebben dus dat zal dan wel he

Als ik de commentaren zo lees geloof ik dat ik een andere wedstrijd heb gezien. Ik vond het bij vlagen gewoon weer nergens over gaan. Maar wellicht ligt de lat tegenwoordig veel lager en moet ik daar nog aan wennen, dat kan ook.
 

Maasveld

Well-known member
Afstappen van 4-3-3 nu je er geen geschikt materiaal voor hebt. Onze huidige buitenspelers voegen toch niets toe en Janssen kan niet alles alleen oplossen. Die heeft iemand naast zich nodig.



Als ik de commentaren zo lees geloof ik dat ik een andere wedstrijd heb gezien. Ik vond het bij vlagen gewoon weer nergens over gaan. Maar wellicht ligt de lat tegenwoordig veel lager en moet ik daar nog aan wennen, dat kan ook.
Stuk of 7 a 8 100% kansen gecre?erd, dan mag je wel enige credits krijgen.
 

Mario

Well-known member
Uit de komende 2 thuiswedstrijden moet je in ieder geval 3 punten pakken. Wit Rusland moet je gewoon winnen, en tegen Frankrijk ben je waarschijnlijk kansloos.

Opvallend gisteren ook de lege tribunes overal.
 

Batigoal

Well-known member
Stuk of 7 a 8 100% kansen gecre?erd, dan mag je wel enige credits krijgen.

Ik blijf het toevalsvoetbal vinden. De opbouw van achteruit, het gebruik van de vleugels; het is er allemaal net niet. Dat er dan een aantal schotkansen waren kwam meer omdat die Zweden achterin niet veel konden. Granqvist bijvoorbeeld vond ik de slechtste van de wedstrijd en dat is knap met Janmaat op het veld.
 
Bovenaan