[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

  • Zweden

    Stemmen: 10 50,0%
  • De stand is na 90 minuten gelijk

    Stemmen: 2 10,0%
  • Nederland

    Stemmen: 8 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

Eresd?g?

Banned
Ik vond Janmaat trouwens een verademing tov Veltman. Hij bleef ook maar gaan. Thuis tegen Frankrijk, is Robben er dan heel misschien weer bij?
 

Pascallovic

Well-known member
Robben zal dan toch wel weer een keertje fit zijn ?

En ik zou graag zien dat ook Leroy Fer weer bij de selectie komt.
Is Robben het afgelopen jaar fit geweest?

Ik heb Fer niet op de radar staan, maar als ie het goed doet in Engeland dan hoort ie er bij natuurlijk.
 

inhethoekje

Active member
Blind coachte angstig,als je na 30 minuten nog niet zag dat Wijnaldum echt zwaar ruk speelt dan heb je het niet begrepen, maar dan laat je Dost wel een warming up doen van 30 minuten.
Als coach weet je dat die Zweden bij spelhervattingen sterk zijn,dan zet je een lange vent als Dost er toch in ipv Wijnaldum?

Overigens denk ik dat het charme offensief van de KNVB bij Frank Snoeks heeft geholpen, die heeft gisteravond wel 100 keer gezegd dat het niet aan Blind lag en dat we lief moesten zijn voor de coach.
 

Maasveld

Well-known member
Ik blijf het toevalsvoetbal vinden. De opbouw van achteruit, het gebruik van de vleugels; het is er allemaal net niet. Dat er dan een aantal schotkansen waren kwam meer omdat die Zweden achterin niet veel konden. Granqvist bijvoorbeeld vond ik de slechtste van de wedstrijd en dat is knap met Janmaat op het veld.

Noem mij 3 landen die dat wel voor elkaar krijgen. Het huidige voetbal is veelal gebaseerd op toeval en hopen op een bevlieging van die ene sterspeler. Strootman had 2 prachtige diepe ballen waarmee hij Klaasen en Dost mee alleen voor de keeper zet, die kopballen van Klaasen kwamen voort uit fatsoenlijke aanvallen. Doelpunt kwam voort uit een prima combinatie. Natuurlijk was het niet allemaal geweldig, maar ze hebben best aardig gespeeld. Alleen matig in de afwerking.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Janmaat was verdedigend echt dramatisch slecht. Maar aanvallend was het best ok?. Kwam een paar keer goed door en gaf een perfecte voorzet op Klaassen, die helaas miste.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Prima back voor een 5-3-2 systeem, maar dan kiest Danny Blind ongetwijfeld voor Veltman.
 
Bovenaan