Goede regel.Overigens tijdens de wedstrijd achter gekomen dat Koscielny geen penalty was. Wijziging in de regels. Als de bal door het lichaam veranderd en tegen eigen arm aan komt, is het geen strafbaar hands.
Goede regel.Overigens tijdens de wedstrijd achter gekomen dat Koscielny geen penalty was. Wijziging in de regels. Als de bal door het lichaam veranderd en tegen eigen arm aan komt, is het geen strafbaar hands.
Ik gok ook op een zege voor Oranje. Zeker nu Zoet niet onder lat staat. Dat scheelt toch wel een slok op een borrel.
Niks aan aan de hand boys...
Vanaf nu zijn we officieel een B land dat samen met de Zweden (schat ik zo in) zal moeten strijden om de 2 plek in deze poule.
Een overwinning op Wit Rusland en we zouden weer helemaal terug zijn? Die komen nu ook niet verder dan 1-1 tegen Luxemburg.
Wel lekker trouwens dat die Karsdorp zo'n fantastische voorzet heeft. Helaas zonder dat we er ook maar 1 kans mee gecre?erd hebben maar toch.
Ik heb de meerwaarde niet gezien van zijn voorzetten. En daar was hij toch juist voor opgesteld?Is dit sarcastisch of niet?
Dat beweer ik niet maar als hij opgesteld word voor zijn voorzetten is daar verdomt weinig uitgekomen. Tel daarbij op dat hij verdedigend niet super is.En zijn verdere voetballende vermogen. Daarin is Veltman inderdaad gelijkwaardig.
Nouja dat bedoel ik dus, de motivatie waarom hij opgesteld werd heeft hij niet waargemaakt.Pr?pper was met Wijnaldum inderdaad de slechtste op het veld.
Karsdorp deed niet veel fout maar dat was het ook wel.
Nouja dat bedoel ik dus, de motivatie waarom hij opgesteld werd heeft hij niet waargemaakt.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik v Dijk wel erg sterk vond, een beetje als Vlaar tijdens het laatste WK.