[WK kwalifciatie] Nederland - Frankrijk (ArenA, 10 oktober 2016)

[WK kwalifciatie] Nederland - Frankrijk (ArenA, 10 oktober 2016)

  • Nederland

    Stemmen: 9 64,3%
  • gelijkspelletje

    Stemmen: 3 21,4%
  • Wit Rusland

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Batigoal

Well-known member
Niks aan aan de hand boys...

Vanaf nu zijn we officieel een B land dat samen met de Zweden (schat ik zo in) zal moeten strijden om de 2 plek in deze poule.

Nu pas?

Maar we hadden toch niet serieus verwacht punten te pakken tegen de Fransen?
 

Marinos

Well-known member
Wel lekker trouwens dat die Karsdorp zo'n fantastische voorzet heeft. Helaas zonder dat we er ook maar 1 kans mee gecre?erd hebben maar toch.
 

Mario

Well-known member
Een overwinning op Wit Rusland en we zouden weer helemaal terug zijn? Die komen nu ook niet verder dan 1-1 tegen Luxemburg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En zijn verdere voetballende vermogen. Daarin is Veltman inderdaad gelijkwaardig.
 

Marinos

Well-known member
En zijn verdere voetballende vermogen. Daarin is Veltman inderdaad gelijkwaardig.
Dat beweer ik niet maar als hij opgesteld word voor zijn voorzetten is daar verdomt weinig uitgekomen. Tel daarbij op dat hij verdedigend niet super is.

Overigens kan het ook zijn dat hij niet in stelling gebracht wordt voor Zijn voorzetten of dat Janssen een koekebakker is samen met Propper qua looplijnen. Sowieso speelden die twee veel te dicht op elkaar, Propper liep Janssen continue in de weg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens L'Equipe was Pr?pper de slechtste man van het veld en Blind klonk ook weinig positief over hem. Karsdorp kreeg overigens ook geen beste waardering van L'Equipe. Meningen over Karsdorp verschillen behoorlijk.

Zijn voorzetten leverde een hoop corners op. Dat kan je goed verdedigen noemen, slecht lopen van Janssen en anderen of zelfs een goed rendement van Karsdorp. Corners kunnen ook benut worden. Ik geloof zelf overigens niet erin dat het werkt om vijftien keer hetzelfde te doen. De combinatie in een eerder stadium naar binnen zoeken zorgt voor meer variatie en verrassing in het spel.
 

Janssen

Well-known member
Pr?pper was met Wijnaldum inderdaad de slechtste op het veld.

Karsdorp deed niet veel fout maar dat was het ook wel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik v Dijk wel erg sterk vond, een beetje als Vlaar tijdens het laatste WK.
 

Janssen

Well-known member
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik v Dijk wel erg sterk vond, een beetje als Vlaar tijdens het laatste WK.

Dat was denk ik de enige voldoende gisteren.

Verder viel Vincent Janssen me wel heel erg tegen ineens. Het is vooral hotseknots beukwerk voorin zonder enig raffinement. Ik waardeer zijn werklust maar zo'n jongen was pakweg 10 jaar geleden natuurlijk nooit in Oranje gekomen.
 

Eresd?g?

Banned
Ik vrees dat we komende tien jaar mazzel hebben als we zo nu en dan mogen figureren op een EK of WK. Van alle spelers die nu geselecteerd waren zit er geen enkele buitencategorie in. Allemaal mwoah spelers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Komen wel wat interessante jeugdspelers aan. Chong en Malen spelen daarvan echter in Engeland, dus dat is even afwachten. Verder kan je sowieso niet uitspraken doen over de komende tien jaar. Als we weer de doorstroom krijgen van enkele spelers die er zoals Robben wel bovenuit steken, dan ziet de wereld er heel anders uit.
 
Bovenaan