Het begint natuurlijk bij de opstelling.
Klaassen linksbuiten neerzetten is natuurlijk een lachertje.
Klopt, rare move inderdaad. Kun je beter met 2 spitsen gaan spelen zodat ie gewoon op het middenveld kan staan.
Als we toch kritisch zijn...
Nou ben jij altijd zeer lovend over Bruma, maar dat was dus voor de tweede keer in 3 interlands dat ie op een moment dat je de wedstrijd volledig onder controle hebt met een oliedomme inspeelpass een tegentreffer inleidt. Tijd om door te selecteren lijkt mij, want dit kost teveel punten.
En Tegen Ijsland, Turkije en de Tjechen toen het er echt om ging was hij behoorlijk ruk..
Maar voorruit hij kan goed rennnen en is zeer ijverig en hoort zeker wel bij de selectie en uiteraard zal ook hij binnenkort voor een megabedrag worden verkocht.
Tegen Tsjechi? deed ie niet mee en tegen Turkije en IJsland waren ze alle 11 even kut, kun je niet van iemand die zijn vierde en vijfde interland speelt verwachten dat ie opstaat en de grote leider zal zijn.
hij heeft redelijk scorend vermogen, zodra hij echt op zijn top komt en veel scoort kun je er inderdaad wel weer een miljoen of 20 aan verdienen. Doen ze in Engeland en Itali? niet moeilijk over. Ik vind dat het beter kan en moet bij Klaassen, maar zo slecht als jij hem altijd neerzet vind ik hem zeker niet.