[WK kwalifciatie] Nederland - Frankrijk (ArenA, 10 oktober 2016)

[WK kwalifciatie] Nederland - Frankrijk (ArenA, 10 oktober 2016)

  • Nederland

    Stemmen: 9 64,3%
  • gelijkspelletje

    Stemmen: 3 21,4%
  • Wit Rusland

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Susa

New member
Klaassen is bij Ajax behoorlijk productief. Die gaat echt wel zijn nut hebben bij het Nederlands elftal. In zo'n oefenpotje waarin we Spanje hadden verslagen was Klaassen toch prima?

En Tegen Ijsland, Turkije en de Tjechen toen het er echt om ging was hij behoorlijk ruk..

Maar voorruit hij kan goed rennnen en is zeer ijverig en hoort zeker wel bij de selectie en uiteraard zal ook hij binnenkort voor een megabedrag worden verkocht..
 

Fregge

Well-known member
Ik vind Klaassen heel vaak kut.....

Of zijn de Ajax mannetjes hier dan weer gepikeerd ?

Klaassen speelt kut de laatste tijd, maar is veel en veel effectiever dan Propper. Of zijn de PSV-mannetjes hier dan weer gepikeerd?
 

Susa

New member
Mindere generatie, gebrek aan echte toppers, hebben we al eens eerder gehad, (en in die periode deden de Belgen het ook opeens goed, ?n NL en Belgi? tegelijk een piek lijkt onmogelijk) zijn we ook wel weer uit gekomen.

Teveel ruk voetballers.

Daley, Davy, Davy,
 

gevegt

Well-known member
Het begint natuurlijk bij de opstelling.
Klaassen linksbuiten neerzetten is natuurlijk een lachertje.
 

Eresd?g?

Banned
Overigens verwacht ik echt niet zoveel rek in dit elftal. En er komen ook geen echte toppers aan als ik zo die selectie van jong Oranje bekijk. Pure middelmaat met een aantal uitzonderingen die wellicht ooit de stap kunnen maken naar de Europese subtop. Dus hopelijk zitten er idd aantal spelers bij onder 19 en onder 17 die hun belofte gaan waarmaken en over jaar of 6 spelers zijn die in het grote Oranje het verschil gaan maken. Tot die tijd hopen op positieve uitschieters....
 

Susa

New member
Dit Nederlands elftal moet gewoon keihard bikkelen en zien waar het schip strand...

Lerra moet er natuurlijk wel bij!! Daley eruit en een meer dynamische linksback zoals van Aanholt of Willems en natuurlijk een fitte Robben.

Ik zou zelfs Nigel de Jong er weer bij halen als het er echt om gaat en hij optimaal fit is..
 

Abubakari

Well-known member
Het begint natuurlijk bij de opstelling.
Klaassen linksbuiten neerzetten is natuurlijk een lachertje.
Klopt, rare move inderdaad. Kun je beter met 2 spitsen gaan spelen zodat ie gewoon op het middenveld kan staan.

Als we toch kritisch zijn...
Nou ben jij altijd zeer lovend over Bruma, maar dat was dus voor de tweede keer in 3 interlands dat ie op een moment dat je de wedstrijd volledig onder controle hebt met een oliedomme inspeelpass een tegentreffer inleidt. Tijd om door te selecteren lijkt mij, want dit kost teveel punten.

En Tegen Ijsland, Turkije en de Tjechen toen het er echt om ging was hij behoorlijk ruk..

Maar voorruit hij kan goed rennnen en is zeer ijverig en hoort zeker wel bij de selectie en uiteraard zal ook hij binnenkort voor een megabedrag worden verkocht.

Tegen Tsjechi? deed ie niet mee en tegen Turkije en IJsland waren ze alle 11 even kut, kun je niet van iemand die zijn vierde en vijfde interland speelt verwachten dat ie opstaat en de grote leider zal zijn.

hij heeft redelijk scorend vermogen, zodra hij echt op zijn top komt en veel scoort kun je er inderdaad wel weer een miljoen of 20 aan verdienen. Doen ze in Engeland en Itali? niet moeilijk over. Ik vind dat het beter kan en moet bij Klaassen, maar zo slecht als jij hem altijd neerzet vind ik hem zeker niet.
 

Mario

Well-known member
Nou ben jij altijd zeer lovend over Bruma, maar dat was dus voor de tweede keer in 3 interlands dat ie op een moment dat je de wedstrijd volledig onder controle hebt met een oliedomme inspeelpass een tegentreffer inleidt. Tijd om door te selecteren lijkt mij, want dit kost teveel punten.

Maar elke keer gaat er wel iemand de fout in, dan kan je wel door blijven selecteren. Zolang je dat er niet uit krijgt, blijft het lastig. Bijna elke wedstrijd krijgen we wel een tegentreffer om de oren.
 

Batigoal

Well-known member
Het is een goeie gozer, maar tien jaar geleden had Klaassen natuurlijk nooit het boegbeeld van Ajax geweest, maar gewoon een nuttige 12e man.

Overigens moet er ruimte worden gemaakt in het elftal voor De Vrij, dus dan valt degene af die de laatste interlands niet sterk was, dus Bruma.
 

de waan

Well-known member
Dit Nederlands elftal moet gewoon keihard bikkelen en zien waar het schip strand...

En daar zit hem de winst ten opzichte van de EK-kwalificatie. Er staat nu veel meer een team er er wordt onverzettelijker gespeeld. Mooi om te zien dat jonge spelers als Janssen en Karsdorp daarin een voortrekkersrol spelen. Wat dat betreft doet het qua teamgeest weer langzaam een beetje denken aan het WK van 2010, met het verschil dat je nu natuurlijk de extra kwaliteiten van Robben mist.

Volgende keer inderdaad De Vrij opstellen in plaats van Bruma en het is weer een stapje beter.
 

Janssen

Well-known member
Dat is ook wel weer zo.

En het kan altijd erger, we hebben ook een periode met Bruno Martins Indi gespeeld :eek:mg:
 
Bovenaan