[WK kwalifciatie] Nederland - Frankrijk (ArenA, 10 oktober 2016)

[WK kwalifciatie] Nederland - Frankrijk (ArenA, 10 oktober 2016)

  • Nederland

    Stemmen: 9 64,3%
  • gelijkspelletje

    Stemmen: 3 21,4%
  • Wit Rusland

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Totti

New member
Grote verschil met dit soort landen is dat wij geen enkele creativiteit hebben, jezus wat is dat schrijnend.
 

Fregge

Well-known member
Overigens tijdens de wedstrijd achter gekomen dat Koscielny geen penalty was. Wijziging in de regels. Als de bal door het lichaam veranderd en tegen eigen arm aan komt, is het geen strafbaar hands.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind trouwens wel dat Blind na het duel de zaken wel altijd re?el benoemd. Ook man en paard noemt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik vind trouwens wel dat Blind na het duel de zaken wel altijd re?el benoemd. Ook man en paard noemt.

Slechts deels met je eens. Hij heeft nog nooit gezegd dat hij het zelf compleet verkeerd doet. Als je dan toch man en paard noemt, dan ook maar eens in de spiegel kijken en toegeven dat je zelf vrijwel alles verkeerd doet.
 

Susa

New member
Niks aan aan de hand boys...

Vanaf nu zijn we officieel een B land dat samen met de Zweden (schat ik zo in) zal moeten strijden om de 2 plek in deze poule.
 

SanMark.

Well-known member
Ik weet niet wat wij allemaal van de spelers verwachten maar 'we' kunnen ons gewoon niet meten met de top van de wereld. Die zijn gewoon veel verder.

Kijk eens waar die spelers van Frankrijk voetballen en wat hun positie is bij de club.

Dan heb je met de minste speler van Frankrijk de beste speler van Nederland nog niet gedekt.
 

Mario

Well-known member
Gewoon richten op de tweede plaats in de groep, en een hopen op een gunstige loting bij de play-offs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon de punten pakken tegen de kleintjes en kijken waar Frankrijk wat laat liggen. Die lopen toch vaak te prutsen in de kwalificatie?
 
Bovenaan