?Zo lekkere prijzen hanteren ze daar zeg.
Dat zijn kaartjes voor de finale. Absurd duur natuurlijk, maar andere westrijden zijn aanzienlijk goedkoper. Bier is ook alleen zo duur in de duurste hotels. Ik heb die site ook gezien, maar alles is zwaar overdreven. Niet dat Qatar goedkoop is, maar ook niet zo duur.Zag op een site staan, kaartje 732 pond, bier 11 pond.
Categorie 3 tickets voor groepsduels zijn 62,50 exclusief servicekosten. Voor categorie 2 is het al 150 euro.Dat zijn kaartjes voor de finale. Absurd duur natuurlijk, maar andere westrijden zijn aanzienlijk goedkoper. Bier is ook alleen zo duur in de duurste hotels. Ik heb die site ook gezien, maar alles is zwaar overdreven. Niet dat Qatar goedkoop is, maar ook niet zo duur.
Genoeg ruimte voor een enorme oranje-camping in de woestijn.Hotels zijn er veel te weinig dus daar betaal je ook de hoofdprijs.
De meeste mensen hebben in juni nog geen vakantie.Het is sowieso een heel andere dynamiek. Normaal gesproken is het toernooi veelal in de zomervakanties van supporters. Nogal een opoffering om je zomervakantie op te geven voor deze Qatar trip.
De meeste mensen hebben in juni nog geen vakantie.
Geen idee hoeveel mensen er aan kindervakanties of de bouwvak vast zitten en of dat nou de doelgroep is om Oranje achterna te gaan. Ik zie JMD al staan met wortelen op zijn hoofd.
Het is sowieso een heel andere dynamiek. Normaal gesproken is het toernooi veelal in de zomervakanties van supporters. Nogal een opoffering om je zomervakantie op te geven voor deze Qatar trip.
Precies. Bij bv de GP van Abu Dhabi afgelopen december zaten er ook bakken met Nederlanders.Er zullen zeker genoeg supporters aanwezig zijn in Qatar. Genoeg mensen met genoeg geld die wel zin in een feestje hebben.