WK 2022 in Qatar

stc

Well-known member
Ik denk dat op 21-11 het kantoor bij ons op 2 man en 1 vrouw na helemaal leeg is.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een klotetijd. Wel leuk dat we de opener hebben, maar dat wordt dus een "overleg" plannen op die tijd.

Begreep ik nou goed dat ná de openingswedstrijd de openingsceremonie volgt?
 

Mario

Well-known member
Ik denk niet dat ze daar om 10:00 uur mee beginnen, vandaar dat de wedstrijden waarschijnlijk zijn omgedraaid.

Het blijft wel een raar moment om het WK te openen, waarom Qatar-Ecuador bv niet op zondagavond met een openingsceremonie? Meestal start een WK in het weekend.
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
Logisch dat ze wedstrijd Qatar op prime time daar willen hebben, dan zet je die niet om 1 uur 's middags lokale tijd.
 

JMD

Well-known member
Logisch dat ze wedstrijd Qatar op prime time daar willen hebben, dan zet je die niet om 1 uur 's middags lokale tijd.
Jep. Maar dan des te gekker dat in de eerdere versie van het WK schema voor de loting van geen enkele wedstrijd de aanvangstijd ed stond,behalve die van het eerste duel van Qatar... Die stond op 21-11 1100 NL tijd.
 

Mommiej

Well-known member
Voor een normaal denkend mens is dat inderdaad dan des te gekker, maar we weten dat we met de FIFA te maken hebben die dat waarschijnlijk vooraf niet eens overlegd hadden met Qatar. Uiteindelijk hebben Qatar en FIFA gister ook aan o.a. KNVB gevraagd om het om te wisselen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan