WK 2022 in Qatar

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zag op een site staan, kaartje 732 pond, bier 11 pond.
Dat zijn kaartjes voor de finale. Absurd duur natuurlijk, maar andere westrijden zijn aanzienlijk goedkoper. Bier is ook alleen zo duur in de duurste hotels. Ik heb die site ook gezien, maar alles is zwaar overdreven. Niet dat Qatar goedkoop is, maar ook niet zo duur.
 

Joost

Well-known member
Dat zijn kaartjes voor de finale. Absurd duur natuurlijk, maar andere westrijden zijn aanzienlijk goedkoper. Bier is ook alleen zo duur in de duurste hotels. Ik heb die site ook gezien, maar alles is zwaar overdreven. Niet dat Qatar goedkoop is, maar ook niet zo duur.
Categorie 3 tickets voor groepsduels zijn 62,50 exclusief servicekosten. Voor categorie 2 is het al 150 euro.

Hotels zijn er veel te weinig dus daar betaal je ook de hoofdprijs.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Als je geld (over) hebt om naar Qatar te gaan voor een WK wedstrijd, moet je je bek houden over 'duur'. Blijf dan lekker thuis.
 

ALenstra

Well-known member
Maar ik begrijp dat de animo onder voetbalfans om naar Qatar af te reizen niet erg groot is?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is sowieso een heel andere dynamiek. Normaal gesproken is het toernooi veelal in de zomervakanties van supporters. Nogal een opoffering om je zomervakantie op te geven voor deze Qatar trip.
 

De Wolf

Well-known member
Het is sowieso een heel andere dynamiek. Normaal gesproken is het toernooi veelal in de zomervakanties van supporters. Nogal een opoffering om je zomervakantie op te geven voor deze Qatar trip.
De meeste mensen hebben in juni nog geen vakantie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De meeste mensen hebben in juni nog geen vakantie.

Geen idee hoeveel mensen er aan kindervakanties of de bouwvak vast zitten en of dat nou de doelgroep is om Oranje achterna te gaan. Ik zie JMD al staan met wortelen op zijn hoofd.
 

JMD

Well-known member
Geen idee hoeveel mensen er aan kindervakanties of de bouwvak vast zitten en of dat nou de doelgroep is om Oranje achterna te gaan. Ik zie JMD al staan met wortelen op zijn hoofd.
:)

Ik ben 1x bij een interland van Oranje geweest (oefenduel in Amsterdam in augustus, idd in een schoolvakantie) en daar wil ik het sindsdien bij laten... Wat een stelletje kneuzen loopt daar rond, die komen niet voor voetbal, maar voor het feestje. Clowns, geen supporters.
 

Mario

Well-known member
Het is sowieso een heel andere dynamiek. Normaal gesproken is het toernooi veelal in de zomervakanties van supporters. Nogal een opoffering om je zomervakantie op te geven voor deze Qatar trip.

Even los van het prijskaartje is de temperatuur daar is er wel geschikt voor om je zomervakantie te verschuiven naar November. Maar dan moet je geen schoolgaande kinderen hebben. Ik heb ooit mijn zomervakantie verschoven naar oktober voor een trip naar Egypte, omdat de temperatuur wat aangenamer was in die periode.

Ik verwacht trouwens wel dat er nog genoeg supporters aanwezig zullen zijn in Qatar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er zullen zeker genoeg supporters aanwezig zijn in Qatar. Genoeg mensen met genoeg geld die wel zin in een feestje hebben.
 

JMD

Well-known member
Er zullen zeker genoeg supporters aanwezig zijn in Qatar. Genoeg mensen met genoeg geld die wel zin in een feestje hebben.
Precies. Bij bv de GP van Abu Dhabi afgelopen december zaten er ook bakken met Nederlanders.
 
Bovenaan