Mwaoh, het lijkt me niet verstandig om nu onnodige statements te gaan maken.Mevrouw Helder had ook een bandje mogen dragen, maar kiest er voor het niet te doen. Die Belgische Minister deed het wel een week geleden, kon ook gewoon.
Mwaoh, het lijkt me niet verstandig om nu onnodige statements te gaan maken.Mevrouw Helder had ook een bandje mogen dragen, maar kiest er voor het niet te doen. Die Belgische Minister deed het wel een week geleden, kon ook gewoon.
Helemaal mee eens.Lekker uitzetten dan.
De Pro Palestina band van die vent was beter zichtbaar. Die band werkt echt verbindend.Het One Love speldje van Helder was wel goed zichtbaar!
Ik had vooraf eigenlijk de hoop dat Iran Qatar zou treffen en Frappart dan mocht fluiten.Frappart is de eerste vrouwelijke scheidsrechter die ooit een wedstrijd op het WK gaat fluiten. Costa-Rica vs Duitsland. (Fr)appart dat juist het rebellerende Duitsland de mond wordt gesnoerd met deze trouvaille...
De FIFA durfde kennelijk Iran vs USA niet aan. Het zou mij dan niet hebben verbaasd als de crypto-fascistoïde, islamitische Iraanse autoriteiten hun discipelen zouden hebben teruggetrokken en over Infantino een fatwa zou zijn uitgesproken...
Frappart is de eerste vrouwelijke scheidsrechter die ooit een wedstrijd op het WK gaat fluiten. Costa-Rica vs Duitsland. (Fr)appart dat juist het rebellerende Duitsland de mond wordt gesnoerd met deze trouvaille...
De FIFA durfde kennelijk Iran vs USA niet aan. Het zou mij dan niet hebben verbaasd als de crypto-fascistoïde, islamitische Iraanse autoriteiten hun discipelen zouden hebben teruggetrokken en over Infantino een fatwa zou zijn uitgesproken...
Of van Dr. Evil uit Austin Powers.Hij heeft meer weg van Lex Luthor.