WK 2022 in Qatar

De Wolf

Well-known member
hij kan wel door voor Voldemort
 

Bijlagen

  • B7F73C6E-E075-4DC4-843C-F00438F3CD67.jpeg
    B7F73C6E-E075-4DC4-843C-F00438F3CD67.jpeg
    189,8 KB · Weergaven: 5

erka

Well-known member
FC Groningen lijkt zich te ontpoppen als hofleverancier op dit WK: Van Dijk, Blind, Suarez, Tadic, Kostic, Hrustic, Duan en Itakura.
Waarvan alles zelf gescout op Blind en Itakura na. Die waren gehuurd.
Toen was er nog een goede scouting.
 

erka

Well-known member
Duitsland dus na 16x op rij door, nu voor de 2e keer op rij eruit. Nederland voor de 9e keer door de groepsfase. Nederland werd nog nooit in de groepsfase uitgeschakeld. Brazilië doet al langer mee en werd voor het laatst in 1966 vroegtijdig naar huis gestuurd. Iran en Tunesië werden voor de 6e keer in de groepsfase uitgeschakeld, zij haalden de knockoutfase nog nooit. Polen en Marokko overleven voor het eerst sinds 1986 de groep en Mexico daarentegen voor het eerst sinds 1978 nu al naar huis. België idem dito, voor het eerst sinds 1998.
 

JMD

Well-known member
Het was dat in 1990 de nummer drie nog doorging.
Jep. Maar we werden daar 3e door het lot, omdat Nederland en Ierland een 'salonremise' speelden het laatste half uur ofzo, ze wisten dat ze door waren. Als de 4 beste nummers 3 niet door zouden zijn gegaan was dat natuurlijk sowieso niet gebeurd. (hadden we nog steeds 3e kunnen worden natuurlijk, maar 2e was ook mogelijk (en won je met 2-1 was het zelfs 1e...))
 

Mario

Well-known member
Nederland heeft zichzelf toen in de voet geschoten. Door de loting moesten wij tegen de Duitsers, die uit waren op revanche. Ierland mocht toen tegen Roemenië, en haalde zelfs de kwartfinale.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Ska P 187

Well-known member
Doen we nog aan eindcijfers?
Ik geef dit WK een dikke 8, leuke wedstrijden gezien, lekker compact en goed georganiseerd en de spelers zijn in de winter wel beter als in de zomer na een slopend seizoen.
Al dat politieke gelul vond ik maar schijnheilig gedoe dus daar doe ik niet aan mee.
Dikke 8.
Het volgende WK is over een heel continent, doe me dan dit maar. Laat die stadions maar staan, gewoon elke 4 jaar terug en een shitload of money verdienen.
 

Pascallovic

Well-known member
Hebben die Fransen ook nog kritiek geuit dat de scheidsrechter en VAR voorafgaand aan die penalty waar de 3-3 uit kwam een handsbal van een Fransman hebben gemist?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan