WK 2022 in Qatar ; Groep E

Raul

Well-known member
Vanavond de wedstrijd der wedstrijden. We kunnen eindeloos herhalen wat er in 2010 gebeurde, maar die wedstrijd vergeet ik nooit meer. Ik vrees dat het echt moeilijk gaat worden en ik denk zelf dat de Duitsers gaan winnen.

Ik las ook een mooi interview van Morata en hoe hij alles beleeft en hoe hij de moeilijke momenten bij Atletico beleeft. Voor hem ook moeilijk om niet te starten, maar ik denk dat Morata niet (meer) gaat starten.
 

JMD

Well-known member
Japan begon nog wel flitsend, maar het is op de start na eigenlijk een doodsaaie wedstrijd, en zit er dik in dat dit het 13e duel gaat worden dit WK (op de 25) dat een 0-0 als ruststand heeft.
 

JMD

Well-known member
Kom op Japan! Als ze nou winnen en doorgaan maakt dat de wedstrijd van vanavond nog spannender.
Bij winst Japan zijn ze nog niet 100% zeker van doorgaan... Als DUitsland dan namelijk wint vanavond dan kan Japan gewoon nog 3e worden

WTF 0-1
 

JMD

Well-known member
Duitsland zal blij zijn met de ontwikkelingen bij Japan - Costa Rica.
Jep. Dan is zelfs verlies vanavond nog niet dodelijk... (en is Spanje zelfs met een zgee vanavond nog niet 100% zeker, alhoewel hun doelsaldo dat wel zo goed als zeker maakt ja
 

JMD

Well-known member
En dus net als Saudi Arabië wint het van een topland en kunnen ze tegen een land dat ze op papier dan moeten/kunnen verslaan de goals niet maken en verliezen ze.

Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar het zou mooi zijn als Duitsland wint vanavond, dan staat iedereen op 3... :)
 

Batigoal

Well-known member
Zonde zeg. Zo hebben de 2 grootste verrassingen uit de eerste speelronde geen gevolgen voor de toplanden uiteindelijk.
 

Mario

Well-known member
Spanje wint gewoon alles, en dan gaan de Duitsers (na ruime winst op Costa Rica) met 3 punten alsnog naar de volgende ronde.
 

Abubakari

Well-known member
Vind ik ook, leuk als Duitsland er vlot uit ligt maar leuker als je straks Belgie- Duitsland (of België-Spanje) krijgt.
Maar wat een gemiste kans voor Japan zeg…
 
Bovenaan