WK 2022 in Qatar ; Groep E

JMD

Well-known member
Dan worden de Duitsers in ieder geval derde in de groep 👍
Als die Spanjaarden ook zondag zo spelen en Japan gewoon wint van Costa Rica dan is Duitsland - Costa Rica van volgende week donderdag om des keizers baard..
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Als die Spanjaarden ook zondag zo spelen en Japan gewoon wint van Costa Rica dan is Duitsland - Costa Rica van volgende week donderdag om des keizers baard..

Niks van Duitsland gezien vanmiddag maar wat ik begreep past het wel in de lijn van het laatste jaar. Duitsland heeft geen sterke ploeg momenteel.
 

JMD

Well-known member
Niks van Duitsland gezien vanmiddag maar wat ik begreep past het wel in de lijn van het laatste jaar. Duitsland heeft geen sterke ploeg momenteel.
Als het na 60 minuten 2/3-0 staat is het conform het spelbeeld. Daarna kantelde het duel volledig door de wissels van Japan.
Ja, Duitsland heeft idd geen sterke ploeg, maar van Japan zouden ze toch wel moeten winnen? En doorkomen uit deze groep...
 

erka

Well-known member
Kom op Spanje, maak er dan ook nog maar 5.

Mooie goal, maar die van Costa Rica trekt gewoon zijn been in bij die laatste goal. Echt wat een flutploeg is dat.
 

Abubakari

Well-known member
De Duitsers tonen rond het mond snoeren door de FIFA dan wel aanmerkelijk meer ballen dan die slappe lullen uit Nederland.
Wat dat betreft had ik ze wel een zege gegund.
 
Bovenaan