WK 2022 in Qatar ; Groep E

Batigoal

Well-known member
Snap ik, mijn post was uiteraard expres een overdrijving.

Duitsland dat wordt uitgeschakeld door Zuid-Korea vorige WK, Club Brugge dat knap doorgaat ten koste van Atletico i.p.v. Atletico dat voor de tigste keer op rij standaard door gaat etc.; dat is in mijn ogen nou eenmaal interessanter dan 99% van de groepsrondes in toernooien tegenwoordig waar je van te voren al weet welke ploegen er door gaan. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

Overigens topwedstrijden krijg je altijd wel in de latere fases van een toernooi. En natuurlijk kijk ik daar ook naar uit. Alleen een verrassing hier en daar geeft een toernooi net even wat meer cachet.
 

Raul

Well-known member
Mijn grote vriend Sarabia gaat volgens Mundo Deportivo bij Spanje starten. Je snapt wel dat ik niet eens begrijp dat hij erbij zit, maar in de basis? No way. Maar ik ben de beroerdste niet en mocht hij starten en excelleren dan geef ik alles graag toe ;).
 

Raul

Well-known member
Sarabia staat er toch niet in 🙃. Enige wissel is Carjaval voor Azpi. Ik zag ook dat Olmo in de spits staat en Asensio rechtsbuiten. Ik ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Spanje houdt graag de bal vast natuurlijk. Maar bij balverlies komen de Duitsers er freaking snel uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan