Wielrennen

JMD

Well-known member
Wordt nog spannend of die Spelen überhaupt doorgaan. Logistiek veel kolossaler dan een EK voetbal of zelfs Tour.
MWah, dat gaat wel lukken denk ik. Of er veel publiek bij zal zijn is een andere vraag. Grote voordeel is dat Japan een eiland is, dat is makkelijker te 'beschermen' dan bv Frankrijk of China (waar volgend jaar de winterspelen zijn)
 

Makanaky

Well-known member
Je zit wel met een enorm aantal reisbewegingen. De Japanse publieke opinie is ook faliekant tegen hoorde ik laatst.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mwah, die zal toch genoeg gaan verdienen lijkt me. Verder wel een type die het belangrijk vindt dat hij in een vertrouwde omgeving zit en vrijheid heeft om in de winter te kunnen veldrijden. Vraag me af of hij dat zo snel bij een andere ploeg ook heeft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat die jongen overal had kunnen tekenen. En dat 'knap gedaan' is ook wel in het licht van de berichten over Hirschi in dit topic. DSM verliest één van de grootste talenten van de wereld, terwijl Jumbo één van de beste renners van de wereld kan behouden.
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk dat die jongen overal had kunnen tekenen. En dat 'knap gedaan' is ook wel in het licht van de berichten over Hirschi in dit topic. DSM verliest één van de grootste talenten van de wereld, terwijl Jumbo één van de beste renners van de wereld kan behouden.
Het bedrijf Jumbo wil haar marktaandeel in België vergroten. Van Aert is daarvoor een ideaal uithangbord. Het bedrijf Jumbo was er dan ook werkelijk alles aan gelegen dat hij behouden zou blijven.
 

Eef de Kip

Well-known member
En ik vraag me af hoeveel hij meer had kunnen verdienen bij een andere ploeg.

En bij Hirsi heb ik de indruk dat die er wel degelijk een flinke slok op vooruit is gegaan.
 

SanMark.

Well-known member
En ik vraag me af hoeveel hij meer had kunnen verdienen bij een andere ploeg.

En bij Hirsi heb ik de indruk dat die er wel degelijk een flinke slok op vooruit is gegaan.
Bij een andere ploeg had hij minimaal een vrije rol in de grote rondes kunnen krijgen en bij veel teams ook wel een rol als sprintkopman in bv de Tour.

Bij Jumbo zal als hij voor eigen kansen mag gaan bijna altijd in zijn eentje zitten, bij elk ander team dat hem inlijft heeft hij minimaal 2 a 3 knechten omzich heen.
 

Maasveld

Well-known member
Bij een andere ploeg had hij minimaal een vrije rol in de grote rondes kunnen krijgen en bij veel teams ook wel een rol als sprintkopman in bv de Tour.

Bij Jumbo zal als hij voor eigen kansen mag gaan bijna altijd in zijn eentje zitten, bij elk ander team dat hem inlijft heeft hij minimaal 2 a 3 knechten omzich heen.
Hij heeft nu al ontzettend veel vrijheid bij Jumbo. In de voor hem belangrijkste koersen is hij de absolute kopman. Verder hebben we het afgelopen jaar in de Tour ook al gezien dat hij voor zijn eigen kans mag gaan als dat kan. Bij teams als INEOS en UAE mag ie ook lekker gaan knechten. Daarbij heeft hij al vaker aangegeven dat de komende jaren de focus op de klassiekers ligt.

Met Teunissen heeft hij een steengoede knecht. Verder moet een van Hooydonck ook aardig lang meekunnen en komt er nog wat jong grut. We weten verder ook niet wat er allemaal besproken is natuurlijk.
 

SanMark.

Well-known member
Hij had anders in de Tour toch zeker kans op een paar etappe zeges extra en de groene trui was ook wel binnen bereik geweest.

Maar ik denk dus dat Jumbo met een goed verhaal ( en een goede zak geld) bij hem is geweest en dat hij daardoor langer blijft. En dan komen we daarmee terug op de post van Jamel. Goed gedaan Jumbo.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij had anders in de Tour toch zeker kans op een paar etappe zeges extra en de groene trui was ook wel binnen bereik geweest.

Maar ik denk dus dat Jumbo met een goed verhaal ( en een goede zak geld) bij hem is geweest en dat hij daardoor langer blijft. En dan komen we daarmee terug op de post van Jamel. Goed gedaan Jumbo.

Dit.
 

JMD

Well-known member
Hij moet er nog maar weer zin in hebben om zich een Tour op te offeren voor de kopmannen.
Ik vraag me dus af of hij naar de Tour gaat als de quarantaineregels voor de Spelen blijven... Van Aert zal dolgraag naar de Spelen willen om Van Avermaet op te volgen als kampioen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vraag me dus af of hij naar de Tour gaat als de quarantaineregels voor de Spelen blijven... Van Aert zal dolgraag naar de Spelen willen om Van Avermaet op te volgen als kampioen.
Daar zullen dit jaar meer renners last van hebben.
 
Bovenaan