Wielrennen

Marinos

Well-known member
In die docu over de tour (Code Geel) vond ik hem al een onzekere, uitgebluste indruk maken. Alsof het hem veel te veel stress opleverde.

Batigoal

Well-known member
Zonde hoor, maar dit leek er al langer aan te komen. Wat dat betreft is zijn Giro-overwinning ook een vloek gebleken, waardoor er veel druk op zijn presteren lag. Zowel van het publiek als van hemzelf.

SanMark.

Well-known member
Zonde hoor, maar dit leek er al langer aan te komen. Wat dat betreft is zijn Giro-overwinning ook een vloek gebleken, waardoor er veel druk op zijn presteren lag. Zowel van het publiek als van hemzelf.
Ik denk meer zijn blessures waardoor de druk voor hemzelf steeds groter werd.

Met een betere ploeg om hem heen , had hij nu 3 grote ronde overwinningen op zijn naam staan.

Maasveld

Well-known member
Ik heb het idee dat hij inderdaad niet kan omgaan met de hoge verwachtingen van het publiek. Daardoor legt hij zichzelf onnodig veel druk op. Wellicht is een sabbatical dan nog niet eens zo slecht. Aangezien 2021 ook weer een onzeker jaar wordt is dat dan ook wel een goed moment.

Het is te hopen voor Bennett dat ie niet wéér zijn kopmanschap in de Giro moet gaan opofferen.

Eef de Kip

Well-known member
Misschien Dumoulin met een rol als knecht in de Giro voor Bennet. Dat heb je gelijk geen last van het verwachtingspatroon.
Maar goed, dan moet hij wel weer een beetje moraal hebben en conditioneel een beetje op orde zijn.

Eef de Kip

Well-known member

Maasveld

Well-known member
Ik zag vanmorgen een interessant overzichtje over de cross van gisteren. Het parcours was opgedeeld in 4 delen: Het zand, de bruggen, technische gedeelte en de makkelijke passages. Matje was enkel op de makkelijke passages het beste. In het zand moest hij 5 seconde toegeven op Van Aert. Op de bruggen en het technisch gedeelte was verrassend genoeg Pidcock het snelst. Op de bruggen was het verschil met Matje 5 seconde, in het technische gedeelte 6 seconde. Bij de makkelijke passages was Matje 10 seconde sneller dan Pidcock. De jonge Brit had dus een superdag, maar vond net het verkeerde parcours.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zag vanmorgen een interessant overzichtje over de cross van gisteren. Het parcours was opgedeeld in 4 delen: Het zand, de bruggen, technische gedeelte en de makkelijke passages. Matje was enkel op de makkelijke passages het beste. In het zand moest hij 5 seconde toegeven op Van Aert. Op de bruggen en het technisch gedeelte was verrassend genoeg Pidcock het snelst. Op de bruggen was het verschil met Matje 5 seconde, in het technische gedeelte 6 seconde. Bij de makkelijke passages was Matje 10 seconde sneller dan Pidcock. De jonge Brit had dus een superdag, maar vond net het verkeerde parcours.
Je hebt zelf een Matje

Maasveld

Well-known member
Oranje Boven in de Emiraten. In een door waaiers gedomineerde etappe wint Van der Poel de groepssprint, voor de neoprof David Dekker.

Bovenaan