Hij blijft wel fietsen hoor.
MWah, dat gaat wel lukken denk ik. Of er veel publiek bij zal zijn is een andere vraag. Grote voordeel is dat Japan een eiland is, dat is makkelijker te 'beschermen' dan bv Frankrijk of China (waar volgend jaar de winterspelen zijn)Wordt nog spannend of die Spelen überhaupt doorgaan. Logistiek veel kolossaler dan een EK voetbal of zelfs Tour.
Wel logisch toch? Er is geen één andere ploeg waar hij er zowel op sportief als financieel gebied op vooruit zou gaan.Van Aert gaat verlengen bij Jumbo. Knap gedaan zeg!
Het bedrijf Jumbo wil haar marktaandeel in België vergroten. Van Aert is daarvoor een ideaal uithangbord. Het bedrijf Jumbo was er dan ook werkelijk alles aan gelegen dat hij behouden zou blijven.Ik denk dat die jongen overal had kunnen tekenen. En dat 'knap gedaan' is ook wel in het licht van de berichten over Hirschi in dit topic. DSM verliest één van de grootste talenten van de wereld, terwijl Jumbo één van de beste renners van de wereld kan behouden.
Bij een andere ploeg had hij minimaal een vrije rol in de grote rondes kunnen krijgen en bij veel teams ook wel een rol als sprintkopman in bv de Tour.En ik vraag me af hoeveel hij meer had kunnen verdienen bij een andere ploeg.
En bij Hirsi heb ik de indruk dat die er wel degelijk een flinke slok op vooruit is gegaan.
Hij heeft nu al ontzettend veel vrijheid bij Jumbo. In de voor hem belangrijkste koersen is hij de absolute kopman. Verder hebben we het afgelopen jaar in de Tour ook al gezien dat hij voor zijn eigen kans mag gaan als dat kan. Bij teams als INEOS en UAE mag ie ook lekker gaan knechten. Daarbij heeft hij al vaker aangegeven dat de komende jaren de focus op de klassiekers ligt.Bij een andere ploeg had hij minimaal een vrije rol in de grote rondes kunnen krijgen en bij veel teams ook wel een rol als sprintkopman in bv de Tour.
Bij Jumbo zal als hij voor eigen kansen mag gaan bijna altijd in zijn eentje zitten, bij elk ander team dat hem inlijft heeft hij minimaal 2 a 3 knechten omzich heen.
Hij had anders in de Tour toch zeker kans op een paar etappe zeges extra en de groene trui was ook wel binnen bereik geweest.
Maar ik denk dus dat Jumbo met een goed verhaal ( en een goede zak geld) bij hem is geweest en dat hij daardoor langer blijft. En dan komen we daarmee terug op de post van Jamel. Goed gedaan Jumbo.
Wij zitten wel vaker op 1 lijn.
Ik vraag me dus af of hij naar de Tour gaat als de quarantaineregels voor de Spelen blijven... Van Aert zal dolgraag naar de Spelen willen om Van Avermaet op te volgen als kampioen.Hij moet er nog maar weer zin in hebben om zich een Tour op te offeren voor de kopmannen.
Wij zitten wel vaker op 1 lijn.
Daar zullen dit jaar meer renners last van hebben.Ik vraag me dus af of hij naar de Tour gaat als de quarantaineregels voor de Spelen blijven... Van Aert zal dolgraag naar de Spelen willen om Van Avermaet op te volgen als kampioen.
Ja, klopt. Maar het ging me even om je post over het weer in de Tour opofferen voor de kopmannen.Daar zullen dit jaar meer renners last van hebben.