Nou... Heel de dag waaiers. En uiteindelijk een sprint in een elitegroep van een man of 30.Makkelijke overwinning voor Mathieu
Nou... Heel de dag waaiers. En uiteindelijk een sprint in een elitegroep van een man of 30.Makkelijke overwinning voor Mathieu
Hij zat prima geplaatst en was de snelste. Maar dat is allemaal geen sinecure als je het verloop van de etappe ziet.Was toch een makkie die sprint
sine wat?
Ouwe Vlaming.
Da's balen zeg.Alpecin gaat niet meer van start vanwege een positieve coronatest van een staflid.
David Dekker in de leiderstrui, dat dan weer welDa's balen zeg.
Dat is leuk ja. En ik zag op twitter net de suggestie dat MvdP dan misschien toch start in de Omloop. Dat zou al helemaal top zijn.David Dekker in de leiderstrui, dat dan weer wel
MvdP start niet in de Omloop, wel in Kuurne-Brussel-KuurneDat is leuk ja. En ik zag op twitter net de suggestie dat MvdP dan misschien toch start in de Omloop. Dat zou al helemaal top zijn.
Gewoon een goede training.Van der Poel is weer eens in de aanval. Op de Kanarieberg, met nog 83km te gaan, springt hij weg uit het peloton. Hij heeft inmiddels een dikke minuut voorsprong op de groep. We koersen nu richting de Oude Kwaremont.
Jep. En hij gaat ook niet vooruit blijven, denk ik. Maar goed, dan moeten ze hem ook nog maar kloppen in de sprint. Alle sprinters liggen eraf doordat hij de koers zo hard heeft gemaakt.Gewoon een goede training.
Pedersen, Stuyven, Degenkolb, Coquard, Colbrelli zijn zeker niet traag.Jep. En hij gaat ook niet vooruit blijven, denk ik. Maar goed, dan moeten ze hem ook nog maar kloppen in de sprint. Alle sprinters liggen eraf doordat hij de koers zo hard heeft gemaakt.
Die zijn inderdaad niet traag, maar geen echte sprinters zoals Demare en Kristoff. Normaal gesproken klopt Van der Poel de mannen die jij noemt allemaal. Maar goed, Van der Poel heeft wel heel veel gegeven.Pedersen, Stuyven, Degenkolb, Coquard, Colbrelli zijn zeker niet ontraag.