JFK
Well-known member
Voor straf ga ik morgen voor Fortuna supporteren.Jullie lijken wel Belgen.
Voor straf ga ik morgen voor Fortuna supporteren.Jullie lijken wel Belgen.
Huh , hoe bedoel je ????????????????Verdenken we van der Poel nog een beetje van doping of is dat verboden terrein want Nederlander?
Mocht hij wat nemen dan is het een Belg.Verdenken we van der Poel nog een beetje van doping of is dat verboden terrein want Nederlander?
Precies. Dan is het gewoon voor de hond ofzo...Mocht hij wat nemen dan is het een Belg.
Verdenken we van der Poel nog een beetje van doping of is dat verboden terrein want Nederlander?
Dat is zelfs Merckx niet gelukt , die kwam maar tot 3 overwinningen in 1 jaar.Allemaal in 1 jaar...
Of toch een motortje in de fiets....Verdenken we van der Poel nog een beetje van doping of is dat verboden terrein want Nederlander?
Vlak voor hij aanzette zag ik wel een verdachte beweging met zijn linkerhand.Of toch een motortje in de fiets....
Ja, dat is echt wel een juweel... Alleen bestaat pas 15 jaar. 'Als' we de monumenten zouden uitbreiden komen er imo eerst anderen voor in aanmerking.Qua koers vind ik strade eigenlijk wel in dit rijtje thuis horen.
Dat heb je met die Belgen zijn niet te vertrouwen.Vlak voor hij aanzette zag ik wel een verdachte beweging met zijn linkerhand.
Waarom niet? Is het verschil met de rest niet te groot? Of komt dat ergens anders door?Nee en nee.
Geen nuances aub.Wat weer een insinuaties, gadver. Over een jaar of 10 weten we meer en voor nu gewoon prachtige koers.
Piek van 1400 watt.....Geen nuances aub.
1000 watt trappen kan gewoon niet op een boterham met pindakaas.
Dat is meer dan mijn zonnedak in een week levert.Piek van 1400 watt.....
Ja, dat is echt wel een juweel... Alleen bestaat pas 15 jaar. 'Als' we de monumenten zouden uitbreiden komen er imo eerst anderen voor in aanmerking.
Waarom niet? Is het verschil met de rest niet te groot? Of komt dat ergens anders door?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldige prestaties. Maar er zijn renners voor minder beschuldigd zeg maar. Dus hoe staan we daar in?
Waarom niet? Is het verschil met de rest niet te groot? Of komt dat ergens anders door?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldige prestaties. Maar er zijn renners voor minder beschuldigd zeg maar. Dus hoe staan we daar in?