Wielrennen

Janssen

Well-known member
Dus een jaar lang doen ze niks en een dag nadat de ASO hem niet in de tour wil hebben ze ineens een uitspraak. Oke dan.
 

Mario

Well-known member
Froome is al niet populair bij het Franse publiek, dus die zal wel een extra warm onthaal krijgen tijdens de tour.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Froome is al niet populair bij het Franse publiek, dus die zal wel een extra warm onthaal krijgen tijdens de tour.

Een paar extra bekers met warme pis inderdaad.

Ik ben overigens vooral blij dat er nu eindelijk duidelijkheid is. En als dat vrijspraak dan krijgt hij wat mij betreft het voordeel van de twijfel.
 

Batigoal

Well-known member
Voor Scorito wel prettig om nu al duidelijkheid te hebben, ja. De eindwinnaar kunnen we al invullen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een paar extra bekers met warme pis inderdaad.

Ik ben overigens vooral blij dat er nu eindelijk duidelijkheid is. En als dat vrijspraak dan krijgt hij wat mij betreft het voordeel van de twijfel.

Maar waarom mag Froome wel blijven rijden (en een Giro van Tom afpakken), terwijl iedere andere renner voorlopig geschorst is?
 

JMD

Well-known member
Kelderman niet naar de Tour, teveel last van de schouder na de val van gisteren.
 

de waan

Well-known member
Eeuwige discussie: is het pech of is gewoon niet handig genoeg in een peloton.

Wel balen natuurlijk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Jammer, had het qua kijkplezier een stuk leuker gemaakt maar goed, hij is nog jong dus ik kan me voorstellen dat ze rustig aan doen met 'm.
 
Bovenaan