Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van de Poel rijdt ook in zijn achtertuin zo'n beetje.

Dat is wel te merken. Op 56km van de finish ging hij zo hard aan dat het peloton geslonken is tot een man of 20. En een kilometer of 15 verder ging hij nogmaals aan en nu rijdt hij met drie anderen op kop.
 

Friesland

Well-known member
Ha, M. Van der Poel!

Sinkeldam was toch ook wel dichtbij titelprolongatie, met een derde plaats komt hij net tekort.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Ik vind die Joris van den Berg wel een fijne commentator trouwens. Kan die niet ook de Tour doen?
 

De Groene Scout

Well-known member
Geweldige zondagmiddag hoor. Ik schakel me een ongeluk.
Fraaie winst hoor v.d Poel!!!
Mooi ook dat handje nog even gebruiken in de volle sprint. :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Gewoon ook met 3 fietslengtes voorsprong he. Wat een weergaloze renner. Hopelijk gaat hij nu eindelijk de weg op, die behoort gewoon direct tot de favorieten in het voorjaar.
 

JMD

Well-known member
Schandalig hoe de ASO Froome behandeld, maar het is geen grote verrassing na die ronduit walgelijke uitspraken van Bernard Hinault, die natuurlijk aan de ASO gelieerd is.

Jij vindt 2x de toegestane hoeveelheid salbutamol normaal?
 

Pascallovic

Well-known member
Schandalig hoe de ASO Froome behandelt, maar het is geen grote verrassing na die ronduit walgelijke uitspraken van Bernard Hinault, die natuurlijk aan de ASO gelieerd is.

Schandalig dat Froome dit geneuzel al meer dan 9 maanden loopt te rekken en schijnbaar niet in staat is om een verweer te voeren die ook maar voor de experts simpel te begrijpen is. Hoelang is er nodig om bewijs te verzamelen en hier een beslissing (schorsing of niet) over te nemen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij is nu 33 jaar. Ik weet niet hoeveel jaar hij nog wil rijden Pascallovic.
 

gevegt

Well-known member
Schandalig dat Froome dit geneuzel al meer dan 9 maanden loopt te rekken en schijnbaar niet in staat is om een verweer te voeren die ook maar voor de experts simpel te begrijpen is. Hoelang is er nodig om bewijs te verzamelen en hier een beslissing (schorsing of niet) over te nemen?

Dat ligt niet aan Froome.
 

JMD

Well-known member
Heel toevallig dat dit net nu naar buiten komt...

Petacchi kreeg er ooit wel een straf voor...
Brailsford van Sky zei in 2015 dit: "Als je de baas bent, moet je regels handhaven en de leiderscapaciteiten hebben om deze sport geloofwaardig te houden. De UCI is de baas over het wielrennen en dat moeten ze ook laten zien"'
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan