gevegt
Well-known member
Een bergrit winnen is anders?Prima joh
Een bergrit winnen is anders?Prima joh
Dan moet je hand in hand kameraden over de meet komen?Retorische vraag
Vingegaard heeft toch wel voldoende bewezen dat ie met Pogacar kan wedijveren lijkt me.Die cynische periode ligt alweer lang achter ons. Het ligt er natuurlijk ook aan dat er de afgelopen jaren weinig tot geen grote dopingzaken zijn geweest. Ik hoop nu vooral voor het sportieve van de sport dat iemand weer in de buurt van Pogacar kan komen, want ik ben bang dat we anders een eenzijdige periode krijgen met de grote rondes waarin hij meedoet.
Inderdaad. Zonder die val afgelopen voorjaar was Vingegaard ook dit jaar echt in staat geweest het Pogacar heel lastig te maken.Vingegaard heeft toch wel voldoende bewezen dat ie met Pogacar kan wedijveren lijkt me.
Inderdaad. Die rekenden ook al op goud in Parijs, en met van aert op de wegwedstrijd… kan nog wel eens flink tegenvallenEvenepoel zou wel winnen vandaag volgens de chauvinistische Belgen aan het begin van de uitzending. Er was geen betere voor deze tijdrit. Groetjes van Pogi!
Inderdaad. Die rekenden ook al op goud in Parijs, en met van aert op de wegwedstrijd… kan nog wel eens flink tegenvallen
Heb hetzelfde. Ik luister graag naar ze, maar zet het geluid soms ook wel even uit. En ik luister sowieso eigenlijk altijd ook radio tour de france op radio1Ik kijk graag op de Belg maar dit puntje moeten ze echt wat bescheidener in zijn. Zij zijn zo chauvinistisch.
Parijs is een totaal ander parcours.Inderdaad. Die rekenden ook al op goud in Parijs, en met van aert op de wegwedstrijd… kan nog wel eens flink tegenvallen.
Parijs is een totaal ander parcours.
Echt waar?Parijs is een totaal ander parcours.
De tijdrit is vrijwel volledig vlak. De uitslag van vandaag is dus nauwelijks een graadmeter te noemen.Echt waar?
Maar wel flink veel heuvels ed, de Belgen zitten zich al te verlekkeren, dat gaat 'hun Wout' wel even winnen, en die tijdrit was ook gegarandeerd goud voor heilige Remco.
O ja, ik was in de war met de wegwedstrijd...De tijdrit is vrijwel volledig vlak. De uitslag van vandaag is dus nauwelijks een graadmeter te noemen.