Net zoals Bernal t/m 2028 de Tour zou gaan winnen?Pogacar nog 'maar' 20 ritzeges verwijderd van het record he.... Dat gaat hij makkelijk redden
Net zoals Bernal t/m 2028 de Tour zou gaan winnen?Pogacar nog 'maar' 20 ritzeges verwijderd van het record he.... Dat gaat hij makkelijk redden
Ja, hij gaat voor de komende 4 heb ik begrepenNet zoals Bernal t/m 2028 de Tour zou gaan winnen?
Heeft ie er dus al 5 gemist.Ja, hij gaat voor de komende 4 heb ik begrepen
Ik snap dat hij had gehoopt de Tour te kunnen winnen, maar als je ziet waar hij vandaan komt dan is een tweede of derde plaats gewoon een knappe prestatie. Ook nog een etappe gewonnen. Dus heel keurig.Vingegaard weet al heel lang dat hij de Tour maximaal als 2e eindigt, toch? Ik denk dat hij morgen de 2e plek nog verliest
Ik merk de laatste jaren zelfs een cynisme waardoor ik af ben gehaakt
Nee, heb ik niet. Zelfs al zouden ze gebruiken, dan gebruiken ze allemaal en kan ik genieten van heerlijke sport.Ik merk de laatste jaren zelfs een cynisme waardoor ik af ben gehaakt
Op de Belg ging het er vandaag ook over nav een interview met Pogacar bij hen. Pogacar zei: 'als een sprinter 4 etappes wint hoor je er niemand over en omdat ik die win moet ik wat gunnen aan concurrenten'... Daar heeft hij natuurlijk wel een punt. 4x Philipsen is 'normaal', maar Pogacar had etappes moeten gunnen. Ik vind het echt kul. Die man is verreweg de beste, dan verdient hij die zeges ook. Caedautjes geef je maar met SinterklaasPogacar wint gewoon weer. Hij hoefde niet per se maar ja als Evenepoel en Vingegaard in de aanval gaan, dan moet ie natuurlijk wel mee. En dan wint ie makkelijk. Ik geef m groot gelijk. Cadeautjes niet aan doen.