Die dag reed ik vanaf de zuidkant eerst vanaf Nice richting de Bonette, ook dat hele stuk vanaf Nice is zo fraai. Daarna de Vars (die ze vandaag ook deden (als eerst) en daarna de Izoard. Was een topdag tot in de afdaling van de Izoard mijn auto ermee stopte...Ja, wat een landschap zeg.
Mooie analyse maar je ha buiten de lieve vrede en de Bonnette gerekend.Het bergklassement gaat ook tussen Pogacar en Vingegaard, de Sloveen heeft 17 punten voorsprong op de Deen, ook nog een klein beetje spanning hier dus.
Inderdaad. Had niet op Carapaz gerekend (van de week al veel punten gehaald) en idd die dubbele punten op de Bonette wist ik niet.Mooie analyse maar je ha buiten de lieve vrede en de Bonnette gerekend.
Dat plan zullen ze idd gehad hebben, maar als de tegenstander veel beter is kan je weinig. Ze gaan nu vol voor het consolideren van plek 2.Vingegaard zou nog wel even een plan hebben
Groetjes van Pogi!
Lekker ongenuanceerdVingegaard zou nog wel even een plan hebben
Groetjes van Pogi!
En anders zondag...Vingegaard weet al heel lang dat hij de Tour maximaal als 2e eindigt, toch? Ik denk dat hij morgen de 2e plek nog verliest