Is dat wel een realistische vergelijking?Harry Lavreysen trapt dus 2700W weg, waar Marcel Kittel tijdens zijn topsprints op 1900 zat.
Ongekend!
Niet echt. Kittel moest het na 180 km doen met een (veel) lichtere versnelling.Is dat wel een realistische vergelijking?
Waarschijnlijk betalen ze meer dan de steden in Frankrijk, wat op zich heel logisch zou zijn gezien de populariteit in vooral Nederland en België.Begrijp ik het nou goed dat van deze Tour 4 van de 8 ritten in de Benelux plaatsvinden? Beetje raar wel.
Een Tour wil ik het ook nog geen eens noemen.Begrijp ik het nou goed dat van deze Tour 4 van de 8 ritten in de Benelux plaatsvinden? Beetje raar wel.
Zeker weten?Lucinda Brand wint de Tour voor Niewieadoma.
Ik hoorde iemand anders "Puck Pieterse" zeggen vanwege de sprint in Luik die Vollering vier bonificatieseconden kostte.Lucinda Brand wint de Tour voor Niewieadoma.
Oh, wacht. Dit kun je op twee manieren lezen...Lucinda Brand wint de Tour voor Niewieadoma.
Denk dat O'Conner vandaag een mooie top tien plaats heeft verdiend. Verwacht niet dat hij echt gevaarlijk gaat wordenDe klassementsmannen laten Ben O'Conner vandaag gaan en hij wint met ongeveer 5 minuten voorsprong... Dat is nogal een gok van Roglic en co.