Wielrennen

Batigoal

Well-known member
Morgenochtend komt de Tour de Femmes door Ridderkerk, vlak bij mijn huis. Ik heb al een goede plek in mijn hoofd om te staan waar ik op tijd naar toe ga. Heb er zin in!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Harry Lavreysen trapt dus 2700W weg, waar Marcel Kittel tijdens zijn topsprints op 1900 zat.

Ongekend!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gaat niet zozeer om wat beter is, maar ongelooflijk hoeveel kracht hij wegtrapt. Zo'n Kittel levert al een explosie en deze jongen trapt er nog gewoon even een derde bij. Dat is echt gigantisch.
 

Batigoal

Well-known member
screenshot-tour-de-femmes.png


Mooie etappe vanochtend! Voor mij was het parcours erg speciaal. In startplaats Dordrecht heb ik paar jaar gewerkt voor de gemeente, Alblasserdam en Barendrecht ken ik goed omdat er familie woont, Ridderkerk omdat ik er zelf woon en Rotterdam omdat daar het grootste gedeelte van mijn sociale leven zich afspeelt. Leuk om zo dichtbij huis mee te maken en in de re-live het bekende parcours te bekijken.
 

Reinoud

Well-known member
Heerlijke etappe vandaag met Pieterse een schitterende winnaar. Vollering doet nog maar eens goede zaken voor het klassement.
 

erka

Well-known member
Begrijp ik het nou goed dat van deze Tour 4 van de 8 ritten in de Benelux plaatsvinden? Beetje raar wel.
 

gevegt

Well-known member
Begrijp ik het nou goed dat van deze Tour 4 van de 8 ritten in de Benelux plaatsvinden? Beetje raar wel.
Waarschijnlijk betalen ze meer dan de steden in Frankrijk, wat op zich heel logisch zou zijn gezien de populariteit in vooral Nederland en België.
 

JFK

Well-known member
Begrijp ik het nou goed dat van deze Tour 4 van de 8 ritten in de Benelux plaatsvinden? Beetje raar wel.
Een Tour wil ik het ook nog geen eens noemen.
Het is gewoon een streep. Even langs de Maginotlinie fietsen en zwaaien naar het publiek.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De klassementsmannen laten Ben O'Conner vandaag gaan en hij wint met ongeveer 5 minuten voorsprong... Dat is nogal een gok van Roglic en co.
 

Reinoud

Well-known member
De klassementsmannen laten Ben O'Conner vandaag gaan en hij wint met ongeveer 5 minuten voorsprong... Dat is nogal een gok van Roglic en co.
Denk dat O'Conner vandaag een mooie top tien plaats heeft verdiend. Verwacht niet dat hij echt gevaarlijk gaat worden
 
Bovenaan