Wielrennen

erka

Well-known member
Op zich is baanwielrennen erg boeiend. Bij sommige onderdelen moet je wel stalen zenuwen hebben om niet te vallen met zoveel renners tegelijk op de baan.

edit: en net dus een zware valpartij met een Nederlandse erbij betrokken die ook gewond is geraakt aan haar hoofd. Wat een zenuwentoestand.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Op zich is baanwielrennen erg boeiend.
Het is fantastisch, ook om te zien. Ben in 2011 bij het WK BAanwielrennen in Apeldoorn geweest, was fantastisch.
Maar het is idd ook wel een beetje gevaarlijk, zeker bij de evenementen met meer dan 3 renners in de baan...

gevegt

Well-known member
Het is fantastisch, ook om te zien. Ben in 2011 bij het WK BAanwielrennen in Apeldoorn geweest, was fantastisch.
Maar het is idd ook wel een beetje gevaarlijk, zeker bij de evenementen met meer dan 3 renners in de baan...
De renners maken het gevaarlijk.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit was echt een geweldige koppelkoers zeg! Die laatste sprint, geweldig. Van Schip die met een ultieme krachtsinspanning Havik terug aan kop afzet en Havik die het afmaakt. Waanzinnig gedaan!

gevegt

Well-known member
Ook deze mogen we nooit vergeten. Die Italianen weer eens helemaal in paniek.
Mart op zijn best.

Joost

Well-known member
Wereldkampioen. Inderdaad bijna niet te volgen, ontzettend knap zeg.
Komt ook grotendeels door de hele matige regie. Steeds als je net door hebt wie waar rijdt schakelen ze weer naar een close up.

Met als dieptepunt dat ze bij het ingaan van de laatste tien ronden drie rondjes lang trainers in beeld nemen.

Maasveld

Well-known member

JFK

Well-known member

Dit maakt het goud toch net nog even wat lekkerder.
De bekende Holland-haat steekt weer bij op de Belgen.

Laatst bewerkt:

Reinoud

Well-known member
De teamsprint gaat volgend jaar geen Olympisch kampioen worden. Als ik het artikel in het AD vandaag lees en het feit dat het verschil telkens kleiner is geworden kan ik mij niet voorstellen dat ze dit volhouden

Maasveld

Well-known member
Zaterdag is de WK Mountainbike, daar gaat VdP ook aan mee doen, het zou wat zijn als hij na het WK Veldrijden en de WK op de Weg ook nog WK Mountainbike wordt in 1 jaar...
Dat gaat heel lastig worden ben ik bang. Hij slaat de Short Track van morgen over omdat hij nog wat last heeft van de valpartij. Omdat hij ook geen wereldbekers heeft gereden zal hij tevens achteraan moeten starten.

Reinoud

Well-known member
Dat gaat heel lastig worden ben ik bang. Hij slaat de Short Track van morgen over omdat hij nog wat last heeft van de valpartij. Omdat hij ook geen wereldbekers heeft gereden zal hij tevens achteraan moeten starten.
Doel is kwalificatie OS. Volgens mij top 15.

Bovenaan