Het is fantastisch, ook om te zien. Ben in 2011 bij het WK BAanwielrennen in Apeldoorn geweest, was fantastisch.Op zich is baanwielrennen erg boeiend.
De renners maken het gevaarlijk.Het is fantastisch, ook om te zien. Ben in 2011 bij het WK BAanwielrennen in Apeldoorn geweest, was fantastisch.
Maar het is idd ook wel een beetje gevaarlijk, zeker bij de evenementen met meer dan 3 renners in de baan...
Onzin, erg gevaarlijk parcours.De renners maken het gevaarlijk.
Welja, alsof het parcour er over heen rijdt.Onzin, erg gevaarlijk parcours.
Komt ook grotendeels door de hele matige regie. Steeds als je net door hebt wie waar rijdt schakelen ze weer naar een close up.Wereldkampioen. Inderdaad bijna niet te volgen, ontzettend knap zeg.
De bekende Holland-haat steekt weer bij op de Belgen.Ghys en De Vylder ontdekken in interview dat ze 4e zijn: "Liever dat dan naast Nederlanders op podium staan" | sporza
"Uiteindelijk tweede, derde, nee ... Vierde? Dat valt ook nog eens heel hard tegen." Robbe Ghys en Lindsay De Vylder komen na de mokerslag op de piste tijdens het interview te weten dat ze naast de wereldtitel ook een medaille verliezen. "Op het einde laten we ons gewoon flikken door de...sporza.be
Dit maakt het goud toch net nog even wat lekkerder.
Dat gaat heel lastig worden ben ik bang. Hij slaat de Short Track van morgen over omdat hij nog wat last heeft van de valpartij. Omdat hij ook geen wereldbekers heeft gereden zal hij tevens achteraan moeten starten.Zaterdag is de WK Mountainbike, daar gaat VdP ook aan mee doen, het zou wat zijn als hij na het WK Veldrijden en de WK op de Weg ook nog WK Mountainbike wordt in 1 jaar...
Doel is kwalificatie OS. Volgens mij top 15.Dat gaat heel lastig worden ben ik bang. Hij slaat de Short Track van morgen over omdat hij nog wat last heeft van de valpartij. Omdat hij ook geen wereldbekers heeft gereden zal hij tevens achteraan moeten starten.