Wielrennen

Max

Administrator
Forumleiding
Wielrennen is dan ook heel slecht voor het klimaat

Nou ja, tegenwoordig wisselen ze ook wel fietsen als iemand lek rijdt. Tijd dat ze gewoon weer ouderwets een band plakken. Daarnaast fietsen ze niet altijd de meest directe route van A naar B. Soms rijden ze zelfs wel een of meerdere rondjes om de kerk!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een heerlijk parcours is dit. Al vanaf dat ze op de lokale lus zijn beland is het koers.

JMD

Well-known member
Wat een heerlijk parcours is dit. Al vanaf dat ze op de lokale lus zijn beland is het koers.
Jep.

Overigens vind ik het wel beter wat ze de laatste jaren doen dat de eerste 100 km ofzo niet op het parcours is, maar gewoon vanaf een andere plek in lijn naar het lokale parcours.

Makanaky

Well-known member
Toch apart. Rijdt er dan niemand voor de koers uit om te kijken of de weg vrij is? Dan had de koers gewoon om kunnen rijden. Tegen een last-minute demo doe je niks, maar de demonstranten hadden zich vastgegoten in cement, dat duurt wel even.
Omrijden, over de openbare weg?

Jamel

Administrator
Forumleiding
De vijf die nu weg zijn, leken al de hele tijd de sterkste mannen in koers. Zou me verbazen als er nog iemand van achter terug gaat keren. Eerlijk parcours dit.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blijkbaar toch te vroeg. De mannen houden hun benen stil en de groep keert terug.

Makanaky

Well-known member
Jep. Dit was ook de openbare weg, die weg wordt 20 min te voren ofzo afgesloten, dat had je ook op een andere plek kunnen doen. Het is niet de omloop zelf he...
In de Tour is de weg in elk geval vanaf 's ochtends vroeg dicht.

JMD

Well-known member
Pfff. 35 sec voorliggen, vallen en dan even later gewoon weer bijna dertig seconden voorliggen. Hij is verreweg de beste nu, en als hij niet valt was hij al een minuut weggeweest.

Alleen een val of pech kan hem denk ik nog tegenhouden.

JMD

Well-known member
Scheelt ook wel dat er niet met oortjes gereden wordt, de groep pogacar weet niet dat vdp gevallen is denk ik. Anders hadden ze wel vol gas gegeven.

Bovenaan