Wielrennen

Maasveld

Well-known member
De teamsprint gaat volgend jaar geen Olympisch kampioen worden. Als ik het artikel in het AD vandaag lees en het feit dat het verschil telkens kleiner is geworden kan ik mij niet voorstellen dat ze dit volhouden
Jeffrey Hoogland maakt in het interview nu na de Keirin wel duidelijk waarom. Het botert totaal niet meer tussen Lavreysen en Hoogland.

PES5

Administrator
Forumleiding
De bekende Holland-haat steekt weer op de Belgen.

Valt mij vooral de enorm gemiste kans van de journalist op. Als je dit laat liggen en dom meeknikt na zo'n uitspraak, dan ben je wat mij betreft ongeschikt.

• Leuk
Waarderingen: JFK

Maasveld

Well-known member
De UCI heeft opeens een maas in de wet gevonden waardoor Van der Poel (en ook Sagan en Pidcock) opeens vanaf de 5de startrij zullen starten.

Bestaat niet meer

Well-known member
Al dat gedoe nadat het voor Vd Poel waarschijnlijk niet eens meer nodig is om zich zelf te plaatsen voor de olympische spelen nadat er bij de onder 23 al iemand dat zo goed als zeker voor hem gedaan heeft.

JMD

Well-known member
Hoe kan iemand anders zorgen dat van der Poel naar de spelen mag
Je wint bij de Spelen nooit plaatsen op persoonlijke titel maar altijd voor een land. Het is dan aan het Nationale Olympisch Comtie van dat land om te bepalen welke persoon die plek invult. (in overleg met de desbetreffende bond)

erka

Well-known member
Wat een heerlijk taktische onbenulligheid bij het WK voor vrouwen, zo zonder oortjes. Wel een leuke koers zo.

Maasveld

Well-known member
De Duitser Michel Hessmann van Jumbo heeft positief getest op een vochtafdrijvend middel. Hij is voorlopig geschorst door de ploeg. Dat komt het toch al niet geweldige imago van Jumbo-Visma niet bepaald ten goede.

Maasveld

Well-known member
De 22-jarige Tijl de Decker is na een botsing met een personenauto tijdens de training afgelopen woensdag aan zijn verwondingen overleden. Hij had net zijn eerste profcontract ondertekend en zou vanaf 1 januari 2024 aan de slag gaan bij Lotto Dstny. Wat een treurig nieuws weer.

Bovenaan