JMD
Well-known member
Nee, er zijn maar 2 plaatsen te verkrijgen op de WK. Het merendeel gaat via de wereldranglijstDoel is kwalificatie OS. Volgens mij top 15.
Nee, er zijn maar 2 plaatsen te verkrijgen op de WK. Het merendeel gaat via de wereldranglijstDoel is kwalificatie OS. Volgens mij top 15.
Jeffrey Hoogland maakt in het interview nu na de Keirin wel duidelijk waarom. Het botert totaal niet meer tussen Lavreysen en Hoogland.De teamsprint gaat volgend jaar geen Olympisch kampioen worden. Als ik het artikel in het AD vandaag lees en het feit dat het verschil telkens kleiner is geworden kan ik mij niet voorstellen dat ze dit volhouden
De bekende Holland-haat steekt weer op de Belgen.
De mountainbikers zijn daar, terecht, niet blij mee.De UCI heeft opeens een maas in de wet gevonden waardoor Van der Poel (en ook Sagan en Pidcock) opeens vanaf de 5de startrij zullen starten.
Je wint bij de Spelen nooit plaatsen op persoonlijke titel maar altijd voor een land. Het is dan aan het Nationale Olympisch Comtie van dat land om te bepalen welke persoon die plek invult. (in overleg met de desbetreffende bond)Hoe kan iemand anders zorgen dat van der Poel naar de spelen mag
Kan ook niks hebben hè, die wattenstaaf.Het was een geweldig half rondje, Tsjeu valt hard en geeft gelijk op.
Klopt. Zie bv ook hoe het met het schaatsen gaat.Dus als pieterse de punten voor Nederland haalt kan de bond zeggen je gaat niet