Dat idee heb ik ook.Als Jumbo een kans wil maken met Vingegaard moeten ze juist vroeg in de aanval gaan. Vorig jaar brak Pogacar door continue aanvallen van Jumbo op de Granon en eerder op die dag.
Mee eens.Ik weet wel zeker dat ze Roglic nu missen, vorig jaar konden Roglic en Vingegard beurtelings aanvallen. Nu hoeft Pogacar alleen Vingegard in de gaten te houden.
Verder heb ik het gevoel dat v Aert ook net iets minder is dan vorig jaar en valt Kelderman me ook niet mee.
Denk niet dat je wielrennen leuk vind dan. Of je mist gewoon een groot deel van wat er tactisch speelt.dan gaan ze vast ook niet aanvallen voor de laatste klim
Kan aan mij liggen maar vind het niet echt een leuke tour tot nu toe
Kuss staat op dik 7 minuten, UAE lacht zich voordat ze gaan reageren eerst 10 minuten lang de ballen uit de broek als die aanvalt, als ze Yates al niet mee gaan sturen. Je kunt met geen mogelijkheid de Tour van dit jaar vergelijken met die van vorig jaar.Als Jumbo een kans wil maken met Vingegaard moeten ze juist vroeg in de aanval gaan. Vorig jaar brak Pogacar door continue aanvallen van Jumbo op de Granon en eerder op die dag.
EN gek genoeg wordt deze tour toch gezien als tour voor de klimmers...de etappes van zaterdag en zondag vallen ook wel mee
Vroeger heb je wel meer BC colls gehad in 1 etappe
Je mag al blij zijn met 1 van de BC
Toch is vroeg aanvallen de enige optie, want Vingegaard heeft juist baat bij lange aanvallen. Bij korte aanvallen is POgacar beter, is elke keer te zien. Dat dat niet precies hetzelfde kan als vorig jaar is evident.Kuss staat op dik 7 minuten, UAE lacht zich voordat ze gaan reageren eerst 10 minuten lang de ballen uit de broek als die aanvalt, als ze Yates al niet mee gaan sturen. Je kunt met geen mogelijkheid de Tour van dit jaar vergelijken met die van vorig jaar.
Weinig verschil met nu toch? Nu zijn het alleen minder zware bergen waardoor er op de slotklim nog te veel mannen fris zijn.Ja leuk, zo'n superzware koninginnerit waar dan op de eerste 4 cols niks gebeurd en op de 5e misschien 20 seconden winst wordt geboekt in het post-epo tijdperk. En dat je daar dan de hele dag naar zit te kijken.