Wielrennen

JMD

Well-known member
Niet zoveel op hoogte (alleen de Loze op de laatste woensdag)

Ik weet niet wat je als lange klim kan zien, maar vrijdag a.s. is de Grand Colombier 17 km lang, zaterdag 2 klimme van 13 en 11 km, zondag 1 van 11 en dan de laatste woensdag een klim van 13, 20 en een slotklim van 28 km (die eigenlijk uiteenvalt in 2 klimmen met een stuk vlak ertussen, met name het slotstuk (de Loze) is op het eind steil.

JMD

Well-known member
Nederland krijgt de Tourstart van de Tour de FRance voor dames volgend jaar. Dit jaar start die direct na de Tour voor de mannen, volgend jaar 3 weken later (wegens de Spelen). Het zijn 3 etappes op 2 dagen en ze komen aan in Den Haag, Dordrecht en Rotterdam (tijdrit).

Reinoud

Well-known member
Yes zeker! Erg benieuwd hoe de Jumbo's Pogacar gaan kraken dit weekend. Denk dat het erg pittig gaat worden.

Eef de Kip

Well-known member
Mij benieuwen hoe Pogacar het in die lastige lange bergetappes gaat doen, hij oogt erg sterk maar de komende 2 dagen wil ik het wel zien

André

Well-known member
erd toch gezegd dat Vingegaard goed was in lange klimmen
Vandaag was toch 17 km
Jumbo is ineens wel heel bang voor Pogacar

Ook raar dat ik Clement hoor dat Jumbo de morele winnaar is terwijl ze nu paar keer tijd verliezen

JMD

Well-known member
erd toch gezegd dat Vingegaard goed was in lange klimmen
Vandaag was toch 17 km
Ja, maar wel slechts 1 beklimming vandaag, en pas de laatste 10 km ofzo gingen ze echt vol gas...
Het zal van morgen, zondag en woensdag moeten komen. Dinsdag lijkt me voor Pogacar, en volgende week zaterdag in de Vogezen ook.

Bovenaan