Eef de Kip
Well-known member
Klopt, heeft ook flink wat gegevenJep. Maar Vingegaard lijkt ook ietsje minder.
Klopt, heeft ook flink wat gegevenJep. Maar Vingegaard lijkt ook ietsje minder.
Pogi heeft tot die aanval 'niets' gedaan. Klasse dat Jumbo all in gaat. Op een gegeven moment was het Kelderman, Kuss en de twee vedetten. Denk achteraf met dat groepje had moeten doorgaan.Jep. Maar Vingegaard lijkt ook ietsje minder.
Mwah, als je denkt iemand te kunnen breken kan je dat niet in een beklimminkje van 5/6 km doen. Het plan was dat Vingegaard Pogacar uit het wiel zou rijden op de Tourmalet en dan samen met van Aert hem op flinke achterstand rijden. Dat soort springplanken zie je vaker, vandaag lukt het alleen niet, omdat Pogacar sterker was dan verwacht.Nee dus moet je het niet zo ver van te voren proberen en wachten op de laatste col
Beklimminkje ja, vanuit de luie stoel🤣Beklimminkje? 4K van 10%, me dunkt dat je daar wat kunt pakken maar goed, is allemaal achteraf, ik had ook niet verwacht dat Pogacar vandaag weer zo sterk zou zijn.
Ik had het over de lengte van dat steile stuk, dat viel echt wel mee, de Tourmalet was veel langer steil, Puy de Dome (zondag) ook, net als gisteren de Soudet en later de Joux Plane...Beklimminkje ja, vanuit de luie stoel🤣
Dat zeker. En liever zo dan op de laatste beklimming dan 3 km onder de top demarreren....Spektakel!
Op tactiek van Jumbo kun je vandaag niks aan te merken hebben, alleen zonde dat ze nu op een betere Pogacar stuiten dan gisteren en Vingegaard ook iets minder dan gister.Tsja, achteraf is het makkelijk praten over gekozen tactiek. ik vond het niet slecht bedacht.
Precies. Dat bedoel ik.Op tactiek van Jumbo kun je vandaag niks aan te merken hebben, alleen zonde dat ze nu op een betere Pogacar stuiten dan gisteren en Vingegaard ook iets minder dan gister.
Hij drukt Girmay bijna de hekken in.Philipsen weer...
En nu ook weer... Simon Yates ligt erbij... Die kan verder, maar er ligt er ook 1 in de greppel...Kun je kunt nog zoveel over onveilige parcoursen praten, val je op de meest veilige weg van Frankrijk.