Wielrennen

JMD

Well-known member
Vingegaard zet even de versnelling aan, Pogacar kan volgen, maar Hindley verliest in no-time bijna 2 minuten

JMD

Well-known member
Ik vraag me af of dit nou zo verstandig is van Vingegaard.
Hij wil Pogacar nu breken, lijkt me verstandig, want Pogacar kwam niet helemaal 100% naar de Tour begreep ik.
En Van Aert zo meteen in de afdaling erbij om Pogacar weg te rijden.

Batigoal

Well-known member
Vingegaard zet even de versnelling aan, Pogacar kan volgen, maar Hindley verliest in no-time bijna 2 minuten
Ja, het is jammer voor de Avondetappe en andere programma's/podcast, maar die kunnen hun programmavullende discussies of Hindley of een ander in staat zijn om Vingegaard en Pogacar te verslaan wel staken. Daar lijkt geen twijfel over.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Eef de Kip

Well-known member
Hij wil Pogacar nu breken, lijkt me verstandig, want Pogacar kwam niet helemaal 100% naar de Tour begreep ik.
En Van Aert zo meteen in de afdaling erbij om Pogacar weg te rijden.
Snap ik maar het is nog een eind fietsen en ik vraag me af of Pogacar niet gewoon een mindere dag had gisteren, hij ziet er nu redelijk onbewogen uit maar goed, zegt ook niet alles.
Afwachten hoe de volgende col gaat lopen., wel een leuke etappe weer.

Reinoud

Well-known member
Ja, het is jammer voor de Avondetappe en andere programma's/podcast, maar die kunnen hun programmavullende discussies of Hindley of een ander in staat zijn om Vingegaard en Pogacar te verslaan wel staken. Daar lijkt geen twijfel over.
Had er wel meer van verwacht. Geen concurrent, maar in geel toch lang er bij blijven.

Jamel

Administrator
Forumleiding
TJV heeft het vandaag tot nu toe perfect gespeeld. Benieuwd of Vingegaard het af kan maken, of dat die dekselse Pogacar toch terug gaat slaan.

JMD

Well-known member
En dan krijg je nu dit
Tsja, dat weet je van tevoren ook niet.

Ooit deed Armstrong de hele bergrit alsof hij het moeilijk had, liet alle andere renners de hele dag vol gas geven om hem te breken en vervolgens ging de Amerikaan fluitend weg...

JMD

Well-known member
Pakt toch 25 seconden sinds de demarrage en een kleine 20 seconden in het laatste stuk (want op dat vlakke deel was het nog 6 sec)

Bovenaan