Hij wil Pogacar nu breken, lijkt me verstandig, want Pogacar kwam niet helemaal 100% naar de Tour begreep ik.Ik vraag me af of dit nou zo verstandig is van Vingegaard.
Ja, het is jammer voor de Avondetappe en andere programma's/podcast, maar die kunnen hun programmavullende discussies of Hindley of een ander in staat zijn om Vingegaard en Pogacar te verslaan wel staken. Daar lijkt geen twijfel over.Vingegaard zet even de versnelling aan, Pogacar kan volgen, maar Hindley verliest in no-time bijna 2 minuten
Snap ik maar het is nog een eind fietsen en ik vraag me af of Pogacar niet gewoon een mindere dag had gisteren, hij ziet er nu redelijk onbewogen uit maar goed, zegt ook niet alles.Hij wil Pogacar nu breken, lijkt me verstandig, want Pogacar kwam niet helemaal 100% naar de Tour begreep ik.
En Van Aert zo meteen in de afdaling erbij om Pogacar weg te rijden.
Had er wel meer van verwacht. Geen concurrent, maar in geel toch lang er bij blijven.Ja, het is jammer voor de Avondetappe en andere programma's/podcast, maar die kunnen hun programmavullende discussies of Hindley of een ander in staat zijn om Vingegaard en Pogacar te verslaan wel staken. Daar lijkt geen twijfel over.
Ik weet het wel zeker.Mij benieuwen, ik heb het idee dat Pogacar sterker is dan gisteren.
Maar dat moet je wel testen...Snap ik maar het is nog een eind fietsen en ik vraag me af of Pogacar niet gewoon een mindere dag had gisteren,
En dan krijg je nu ditMaar dat moet je wel testen...
Tsja, dat weet je van tevoren ook niet.En dan krijg je nu dit
Jep. Maar Vingegaard lijkt ook ietsje minder.Bizar trouwens het verschil bij Pogacar gisteren en nu
Nee dus moet je het niet zo ver van te voren proberen en wachten op de laatste colTsja, dat weet je van tevoren ook niet.