Wielrennen

JMD

Well-known member
Mag dat tegenwoordig weer?

Op een circuit stuiteren ze elkaar er ok nog af.
Glad asfalt?
Die laatste valpartij kan overal gebeuren, maar die eerste 2 hebben echt te maken met al die bochten. Totaal idioot om dat te doen, van die scherpe bochten.

Bestaat niet meer

Well-known member
Geen diskwalificatie Vd Poel, maar deklassering. Verschil is dat bij diskwalificatie hij compleet uit uitslag zou zijn en ook niet meer zou mogen starten morgen.

Iemand die niet meer start morgen is Luis Leon Sanchez die bij val in slotkilometer sleutelbeen gebroken heeft.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen diskwalificatie Vd Poel, maar deklassering. Verschil is dat bij diskwalificatie hij compleet uit uitslag zou zijn en ook niet meer zou mogen starten morgen.

Iemand die niet meer start morgen is Luis Leon Sanchez die bij val in slotkilometer sleutelbeen gebroken heeft.
Dus Luis Leon Sanchez is gediskwalificeerd?

gevegt

Well-known member
Vanavond heb ik van de kenners weer allerlei oorzaken gehoord waarom er op een afgezet parcours toch nog zoveel valpartijen waren.
Schoorvoetend moesten ze toegeven dat de schuld toch echt vrijwel altijd bij de renners zelf ligt.

Eef de Kip

Well-known member
Het eerste wat in me op kwam was de vergelijking met het overschrijden van de track limits tijdens de GP van Oostenrijk afgelopen weekend.
Of kritiek op de organisatie door een afdaling in een etappe waardoor het o zo gevaarlijk wordt.
Ik hoor zelden een spoortje van zelfkritiek.

Bovenaan