Wielrennen

erka

Well-known member
Overigens gevegt, waarom open je niet gewoon zelf dat topic? Zo moeilijk is dat niet hoor, zelfs niet voor 100-plussers.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fantastische leadout van Van der Poel. Philipsen wint, maar het is nog maar de vraag of dat blijft staan, aangezien hij in volle sprint van zijn lijn afweek en Van Aert hinderde.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb die sprint nu best vaak teruggezien, vanwege de commotie. Maar daardoor ook nog diverse malen die leadout van Van der Poel kunnen bekijken. Is niet normaal wat hij daar doet, eigenlijk. Als hij niet zo onwijs goed was in allerlei andere onderdelen van het wielrennen, zou hij de beste leadoutman van de wereld kunnen zijn.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Benieuwd wat Lefevre had gedaan als van Aert zijn renner was...

TJV heeft voor zo ver ik weer niet geklaagd.

JMD

Well-known member
Ik zit nu even de laatste kilometers van morgen te bekijken, maar men komt aan op het circuit van Nogaro (Paul Armagnac). De laatste rechte lijn is kaarsrecht, maar net na 3 km voor de finish is het zeer scherp naar links, en dan in de laatste 2,5 km nog 4x een bocht die 180 graden draait. Het zal ongetwijfeld wel breed zijn (immers een auto/motorcircuit), maar toch...

JFK

Well-known member
Net bij Sporza een telefoongesprek met Eddy Merckx.
Het was net alsof Harry Mens aan hetvwoord was.
Oké, de telefoonverbinding was niet daverend, maar ditvwas echt tenenkrommend slecht.

Bovenaan